Podcast Zoeker

Beeldbepalers | BNR

Beeldbepalers | BNR

Zakelijk  |  75 afleveringen

Over media, marketing, communicatie en creatie, met Diana Matroos.

Best of Beeldbepalers - aflevering 6: Nepnieuws raakt in versnelling met deepfake-video'sLuister  

Best of Beeldbepalers - aflevering 6: Nepnieuws raakt in versnelling met deepfake-video's

Best of Beeldbepalers - aflevering 5: Hoe lang kan een merk meegaan in de muziekindustrie?Luister  

Best of Beeldbepalers - aflevering 5: Hoe lang kan een merk meegaan in de muziekindustrie?

Best of Beeldbepalers - aflevering 4: Helden en anti-helden in reclamesLuister  

Best of Beeldbepalers - aflevering 4: Helden en anti-helden in reclames

Best of Beeldbepalers - aflevering 3: Wie bepaalt ons schoonheidsideaal?Luister  

Best of Beeldbepalers - aflevering 3: Wie bepaalt ons schoonheidsideaal?

Best of Beeldbepalers - aflevering 2: De beïnvloeding van ons brein door de juiste triggersLuister  

Best of Beeldbepalers - aflevering 2: De beïnvloeding van ons brein door de juiste triggers

Best of Beeldbepalers - aflevering 1: Een geloofwaardige match tussen merk en sportinfluencerLuister  

Best of Beeldbepalers - aflevering 1: Een geloofwaardige match tussen merk en sportinfluencer

Slimme zet: als reclamemaker afwijken van de standaardLuister  

Slimme zet: als reclamemaker afwijken van de standaard

'Zeikschrift' Madeleijn legt fouten van Nederlandse media bloot op InstagramLuister  

'Zeikschrift Madeleijn legt fouten van Nederlandse media bloot op Instagram

Nepnieuws raakt in versnelling met deepfake-video'sLuister  

Nepnieuws raakt in versnelling met deepfake-video's

'Mode is een weerspiegeling van de maatschappij'Luister  

'Mode is een weerspiegeling van de maatschappij'

#foodporn: regie over foodmarketing gaat terug naar de klantLuister  

#foodporn: regie over foodmarketing gaat terug naar de klant

'Het belangrijkste in een podcast? Intimiteit!'Luister  

'Het belangrijkste in een podcast? Intimiteit!'

De transformatie van AdformatieLuister  

De transformatie van Adformatie.mp3

Beeldbepalers Extra: Gamer Royalistiq over zijn leven als fulltime-YouTuberLuister  

Beeldbepalers Extra: Gamer Royalistiq over zijn leven als fulltime-YouTuber

YouTuber Royalistiq trekt een miljoenenpubliek met zijn Fortnite-video'sLuister  

YouTuber Royalistiq trekt een miljoenenpubliek met zijn Fortnite-video's

Een organisatie met een maatschappelijk doel: zinvol of een truc?Luister  

Een organisatie met een maatschappelijk doel: zinvol of een truc?

Hoe lang kan een merk meegaan in de muziekindustrie?Luister  

Hoe lang kan een merk meegaan in de muziekindustrie?

Wat betekenen 'ontspullen' en minimalisme voor merken en reclamemakers?Luister  

Wat betekenen 'ontspullen' en minimalisme voor merken en reclamemakers?

Het grootste A-merk zonder reclame, hoe doet Marlboro dat?Luister  

Het grootste A-merk zonder reclame, hoe doet Marlboro dat?

ReclameklassiekersLuister  

Reclameklassiekers

Marketeers in topfuncties worstelen met klantcontactLuister  

Marketeers in topfuncties worstelen met klantcontact

Jonge Haan Safi Graauw: 'Ik ben een vreemde eend in de bijt'Luister  

Jonge Haan Safi Graauw: 'Ik ben een vreemde eend in de bijt'

Een geloofwaardige match tussen merk en sportinfluencerLuister  

Een geloofwaardige match tussen merk en sportinfluencer

Hoe maak je een tijdschrift klaar voor de toekomst?Luister  

Hoe maak je een tijdschrift klaar voor de toekomst?

Een reclamevrije publieke omroepLuister  

Een reclamevrije publieke omroep

Hebben de campagnes van SIRE wel nut?Luister  

Hebben de campagnes van SIRE wel nut?

Is data het sleutelwoord tijdens verkiezingen?Luister  

BNR Beeldbepalers 26-2-2019.mp3

Wie bepaalt ons schoonheidsideaal?Luister  

BNR Beeldbepalers 19 februari 2019

Waarom loopt de ene artiest meer imagoschade op dan de ander?Luister  

BNR Beeldbepalers 12 februari 2019

Wetenschap en communicatieLuister  

BNR Beeldbepalers 5 februari 2019

De beïnvloeding van ons brein door de juiste triggersLuister  

BNR Beeldbepalers 29 januari 2019

NPO in zwaar weer, NTR-baas Paul Römer vertrektLuister  

NPO in zwaar weer, NTR-baas Paul Römer vertrekt

Misleiding in reclamesLuister  

BNR Beeldbepalers 15 januari 2019

Zo verander je een merknaamLuister  

BNR Beeldbepalers 8 januari 2019

Een ijzersterk verhaal in een veranderende reclamewereldLuister  

BNR Beeldbepalers 1 januari 2019

Dé ingrediënten voor een kerstcommercial: emotie en een maatschappelijke insteekLuister  

BNR Beeldbepalers 18 december 2018.mp3

De opmars van voiceLuister  

BNR Beeldbepalers 11 december 2018

Hoe gevaarlijk is desinformatie?Luister  

BNR Beeldbepalers 4 december 2018

Maatschappelijke stellingname, lekker belangrijk?!Luister  

Beeldbepalers 27 november 2018

Wat is de manier om kwaliteit en vertrouwen in de journalistiek terug te winnen?Luister  

BNR Beeldbepalers 20 november 2018

Wat zijn dé gouden regels voor adverteerders?Luister  

BNR Beeldbepalers 13 november 2018

Heeft iedereen straks zijn eigen reclamezuil?Luister  

BNR Beeldbepalers 6 november 2018

Meer diversiteit op de werkvloer, wat is de oplossing?Luister  

Beeldbepalers_2018-10-30.mp3

Helden en anti-helden in reclamesLuister  

Beeldbepalers_2018-10-23.mp3

Survivallen in de supermarkt met Teun van de KeukenLuister  

Beeldbepalers_2018-10-16.mp3

Zo communiceer je met jongerenLuister  

Beeldbepalers_2018-10-09.mp3

Wat is dé manier om in beeld te komen bij werkzoekenden?Luister  

BNR Beeldbepalers 02-10-2018.mp3

MediaMonks: vanuit een kelder naar 300 miljoen euroLuister  

Beeldbepalers_2018-09-25.mp3

De mediastrategie van Donald TrumpLuister  

Beeldbepalers 18-09-2018.mp3

Het nieuwe televisieseizoen barst losLuister  

Het nieuwe televisieseizoen barst los

Hoe toekomstbestendig zijn merken?Luister  

Hoe toekomstbestendig zijn merken?

Impact maken met designLuister  

Beeldbepalers_2018-08-21.mp3

Fake newsLuister  

Fake news

Let op je taalLuister  

Let op je taal

Hoe grappig mag je zijn als serieus bedrijf?Luister  

Hoe grappig mag je zijn als serieus bedrijf?

Bestaat reclame over 10 jaar nog wel?Luister  

Bestaat reclame over 10 jaar nog wel?

Gedragsveranderende campagnesLuister  

Gedragsveranderende campagnes

InfluencersLuister  

Influencers

Impact maken met designLuister  

Impact maken met design

Een 'gewone' reclame komt niet bij je binnenLuister  

"Het ongewone gewoon maken"

Hoe blijf je als merk relevant?Luister  

Hoe blijf je als merk relevant?

Fake newsLuister  

Fake news

NeuromarketingLuister  

Neuromarketing

Let op je taalLuister  

Let op je taal

Communicatie op het BinnenhofLuister  

Communicatie op het Binnenhof

Bestaat reclame over 10 jaar nog wel?Luister  

Bestaat reclame over 10 jaar nog wel?

Stereotypisch voor diversiteitLuister  

'We willen niet meer de samenleving van de jaren '50 uitstralen'

StereotyperingLuister  

'Vasthouden aan huidige stereotypen als merk? Dan graaf je je eigen graf.'

Hoe grappig mag je zijn als serieus bedrijf?Luister  

Hoe grappig mag je zijn als serieus bedrijf?

De toekomst van bereik metenLuister  

De toekomst van bereik meten

Toekomstbestendige digitale strategieLuister  

Toekomstbestendige digitale strategie

Hoe krijgen we Nederland 10 procent creatiever?Luister  

Hoe krijgen we Nederland 10 procent creatiever?

Crisiscommunicatie en imagoschadeLuister  

Crisiscommunicatie en imagoschade

Gedragsveranderende campagnesLuister  

Gedragsveranderende campagnes

Vanaf 3 april: BNR BeeldbepalersLuister  

BNR Beeldbepalers