Een ijzersterk verhaal in een veranderende reclamewereld
Beeldbepalers | BNR
01-01-2019
Mede mogelijk gemaakt door: Platform media-adviesbureaus, VEA
Bedrijven moeten in hun reclame uitingen kleur bekennen en een maatschappelijke boodschap uitdragen. En ook heel goed nadenken welke influencers zij daaraan verbinden. In BNR Beeldbepalers een gesprek met reclamemakers uit de nieuwe en traditionele wereld.
Te gast: Inge Ligthart, eigenaar van reclamebureau Dawn
en
Michael Joustra, Head of Influencer Marketing bij Wannahaves.
See omnystudio.com/listener for privacy information.
Bedrijven moeten in hun reclame uitingen kleur bekennen en een maatschappelijke boodschap uitdragen. En ook heel goed nadenken welke influencers zij daaraan verbinden. In BNR Beeldbepalers een gesprek met reclamemakers uit de nieuwe en traditionele wereld.
Te gast: Inge Ligthart, eigenaar van reclamebureau Dawn
en
Michael Joustra, Head of Influencer Marketing bij Wannahaves.
See omnystudio.com/listener for privacy information.