CMOtalk

E35 | Theo van Uffelen (Aegon) over de transitie naar een klantgerichte organisatie.

CMOtalk
13-07-2018

Sinds vier jaar is Theo van Uffelen marketingdirecteur Particulier bij Aegon. In deze podcast vertelt hij over zijn persoonlijke overstap naar de financiële dienstverlening en de zakelijke transformatie van een klassieke organisatie naar een meer klantgerichte.

[04:22] Theo van Uffelen trof Aegon in een behoorlijk turbulente staat aan toen hij daar begon. Ontdek zijn verhaal vanaf 04:22.

[09:59] De stap van fast moving naar financiële dienstverlening was voor Theo echt een haakse bocht. Je hoort het vanaf 09:59.

[12:45] Aegon staat aan het begin van een grote beweging naar buiten. Luister vanaf 12:45.

[15:36] Het nut van creativiteit binnen een bedrijf. Je hoort het vanaf 15:36.

[16:53] De meest opvallende verandering in marketing volgens Theo? Luister naar zijn optiek vanaf 16:53.

[19:00] Wat maakt iemand een goede marketeer? Je hoort het vanaf 19:00.

[22:39] Theo van Uffelen over de meerwaarde van Aegon ten opzichte van al die andere verzekeringspartijen. Luister vanaf 22:39.

[27:59] Theo over zijn meest dankbare les in zijn carrière. Vanaf 27:59.

[28:52] De marketing mantra van Theo is; begrijpen, vertalen, realiseren en een verhaal vertellen. Ontdek waar hij zelf het beste in is. Vanaf 28:52.See omnystudio.com/listener for privacy information.