Dé Klantenpodcast | BNR

Dé Klantenpodcast | BNR

Zakelijk  |  100 afleveringen

Dé podcast over eigentijdse klantgerichtheid met elke aflevering praktische tips, verfrissende inzichten en praktijkvoorbeelden die je helpen om de verwachtingen van jouw klanten te overtreffen. Met Danielle de Jonge

Verras mij  


Geef nooit korting!

Luister  

Dé Klantenpodcast | BNR  /  30-03-2023

Deze 100e aflevering van Dé Klantenpodcast staat in het teken van het statement ‘Geef nooit korting!’. Podcasthost en klantgerichtheidsexpert Daniëlle de Jonge deelt samen met vakgenoot Jos Burgers tal van praktische tips, aansprekende voorbeelden en verfrissende inzichten. Waarom stellen somm...


Gratis kennisdelen: kun je ook teveel weggeven?

Luister  

Dé Klantenpodcast | BNR  /  14-03-2023

E-books, gratis kennismakingsgesprekken, social media posts, blogs, nieuwsbrieven en allerlei downloads: de mogelijkheden zijn bijna eindeloos als het gaat om het delen van gratis kennis. Van die waardevolle content waarmee je mensen inspireert en tips geeft waar anderen iets aan hebben. En waardoor...


LinkedIn meets Cialdini: positief beïnvloeden met profiel en posts

Luister  

Dé Klantenpodcast | BNR  /  28-02-2023

Positief beïnvloeden maakt je zakelijk onweerstaanbaar aantrekkelijk! En dat kun je uitstekend inzetten op LinkedIn. In deze aflevering van Dé Klantenpodcast spreekt podcasthost en klantgerichtheidsexpert Daniëlle de Jonge met Marjolein Bongers – LinkedInexpert en auteur van LinkedIn Power. De...


Onderscheidende teksten waar klanten razend enthousiast van worden

Luister  

Dé Klantenpodcast | BNR  /  16-02-2023

Wat hebben Scandinavische misdaadseries, kartonnen dozen en pruttelende pannen met zakelijke teksten te maken? Je hoort het in deze gloednieuwe aflevering van Dé Klantenpodcast! Podcasthost en klantgerichtheidsexpert Daniëlle de Jonge spreekt dit keer met Eefje Gerits, schrijfcoach en -trainer. Ze...


Hebben nieuwsbrieven nog wel nut?

Luister  

Dé Klantenpodcast | BNR  /  01-02-2023

Veel nieuwsbrieven blijven ongelezen of verdwijnen direct in de digitale prullenbak. En dat wil je niet! Zeker met alle klantcontactmogelijkheden via social media, moet een nieuwsbrief wel echt van meerwaarde zijn om in de smaak te vallen. Hoe doe je dat? In deze aflevering van Dé Klantenpodcast sp...


Zo maak je van 2023 een spetterend netwerkjaar!

Luister  

Dé Klantenpodcast | BNR  /  24-01-2023

Zakelijk Nederland netwerkt wat af bij seminars, congressen, bijeenkomsten van netwerkclubs en tal van andere gelegenheden. Wil je dit jaar nog meer effect van al je netwerkinspanningen, dan is deze podcast een must om te luisteren. Podcasthost en klantgerichtheidsexpert Daniëlle de Jonge spreekt m...


Zo wordt het voor jou een topjaar op LinkedIn

Luister  

Dé Klantenpodcast | BNR  /  10-01-2023

De superkracht van LinkedIn biedt ontzettend veel kansen voor zakelijk succes! Hoe haal je er het meeste uit en zorg je er voor dat dit jaar voor jou een topjaar wordt op dit zakelijke netwerk? Podcasthost en klantgerichtheidsexpert Daniëlle de Jonge spreekt in deze aflevering van Dé Klantenpodcas...


Leiderschap in loyaliteit: zo krijg je trouwe klanten

Luister  

Dé Klantenpodcast | BNR  /  20-12-2022

Loyale klanten: dat wil toch elk bedrijf? En dan wel graag actief loyaal, niet passief omdat het ‘moet’ of er geen andere keuze is. Podcasthost en klantgerichtheidsexpert Daniëlle de Jonge gaat in gesprek met Glenn Vergoossen – nieuwsgierige trainer en speelse spreker bij FranklinCovey. Drie...


Jouw stem: strategisch instrument in klantgesprekken

Luister  

Dé Klantenpodcast | BNR  /  06-12-2022

Jouw stem is de versterker van jouw boodschap. Althans, als je weet hoe je die stem strategisch inzet. Dat betekent aanvoelen wat het gesprek nodig heeft en daar op inspelen door het rijke register van jouw stemgebruik aan te spreken. In deze aflevering van Dé Klantenpodcast spreekt podcasthost en...


Smartphonefilmpjes? Klanten zijn er dol op!

Luister  

Dé Klantenpodcast | BNR  /  24-11-2022

Video doet veel in het contact met klanten van alle soorten bedrijven en organisaties. En dat betekent niet alleen maar het maken van een vlog. Integendeel! De mogelijkheden om filmpjes met een smartphone zijn talrijk en je hoeft zeker niet altijd zelf in beeld. Podcast host en klantgerichtheidsexpe...


Storybrand: de meest heldere boodschap voor meer omzet

Luister  

Dé Klantenpodcast | BNR  /  08-11-2022

Hoe maak je een pakkende boodschap waarin de klant zich direct herkent en die aansluit bij zijn behoefte? Storybrand is de oplossing. Geen verhaal over jouw bedrijf, je USP’s en wat je allemaal doet. Wel een verhaal met de klant als centrale held en jouw bedrijf als gids om de klant te helpen. In...


Klantenservice: voorkom de kloof tussen verwachtingen en werkelijkheid

Luister  

Dé Klantenpodcast | BNR  /  25-10-2022

70% van de klanten maakt een aankoopbeslissing op basis van de service die ze ontvangen. 90% van de consumenten koopt meer bij een bedrijf als ze goede service ervaren. Ruim 50% van de consumenten heeft het gevoel heeft dat service bijzaak is. Alle reden dus om service binnen jouw bedrijf toppriorit...


Zo maak je e-mails en brieven écht persoonlijk

Luister  

Dé Klantenpodcast | BNR  /  11-10-2022

Zo maak je e-mails en brieven écht persoonlijk Van aanhef tot PS: hoe maak jij je e-mails en brieven aan klanten écht persoonlijk? Vergeet one-size-fits-all! Schrijf met aandacht voor de persoon die jouw e-mail of brief leest. Want met een personal touch onderscheid je je op een positieve manier....


Strategisch kiezen voor een klantgerichte uitstraling

Luister  

Dé Klantenpodcast | BNR  /  27-09-2022

Hoe maak je een onuitwisbare indruk op klanten? Door jouw uitstraling strategisch te kiezen, zodat die past bij het doel dat je voor ogen hebt. En waarbij je – uiteraard! – jouw stralende zelf blijft. Podcasthost Daniëlle de Jonge spreekt in deze aflevering van Dé Klantenpodcast met stijlstrat...


Zo bouw je een succesvolle online community

Luister  

Dé Klantenpodcast | BNR  /  14-09-2022

Online relaties bouwen kan het beste in een online community. Op een eigen platform, via een – besloten – social media groep of juist op een heel andere wijze waarop je geïnteresseerden direct betrekt: er is voor ieder bedrijf van ZZP tot multinational een geschikte manier. In deze aflevering v...


Verleuken en klanthousiasme: zo pak je het aan!

Luister  

Dé Klantenpodcast | BNR  /  21-06-2022

Tevreden klanten hebben is goed, enthousiaste klanten maakt dat ze nog langer voor jouw bedrijf kiezen. In deze aflevering van Dé Klantenpodcast spreekt klantgerichtheidsexpert en podcasthost Daniëlle de Jonge met Feike Cats, verleukerexpert. Zij geven je veel voorbeelden en tips over: Wat maakt t...


Reviews en referenties: dit maakt ze extra waardevol!

Luister  

Dé Klantenpodcast | BNR  /  07-06-2022

Het is altijd verstandig om de mening en ervaring van klanten te laten zien. Dat geeft potentiële klanten het vertrouwen dat jij een goede keuze bent om zaken mee te doen. Juridisch zijn er richtlijnen om je aan te houden en ook vanuit commercieel oogpunt zijn er slimme tips te geven. Met onderneme...


Rake openingszinnen en uitsmijters voor zakelijke teksten

Luister  

Dé Klantenpodcast | BNR  /  24-05-2022

Aandacht trekken! In e-mails, offertes, posts op social media en alle andere teksten die je voor klanten schrijft. Jezelf positief onderscheiden, teksten persoonlijker en leuker maken én het imago van je organisatie versterken. En dat allemaal dankzij pakkende binnenkomers en afsluiters. Want aanda...


Zo overwin je netwerkdrempels – en haal je meer uit elke bijeenkomst

Luister  

Dé Klantenpodcast | BNR  /  10-05-2022

Na talloze online netwerkbijeenkomsten kun je eindelijk weer naar live lunches, seminars en andere gelegenheden. Om nieuwe mensen te leren kennen, de banden met bestaande zakenrelaties aan te halen of frisse inspiratie op te doen. Podcasthost Daniëlle de Jonge spreekt in deze aflevering met netwerk...


De klantenservice als profit center

Luister  

Dé Klantenpodcast | BNR  /  26-04-2022

Klantenservice kent vele service. Om eens wat te noemen: telefonisch, chat, chatbots, website, reviews, whatsapp, e-mail en social media. Waar kies je voor en wat vooral niet? En als je klantenservice dan goed inricht, hoe zorg je er dan voor dat het geen kostenpost is maar juist opbrengsten levert?...


Nieuwe LinkedIn-features voor extra klantgerichtheid

Luister  

Dé Klantenpodcast | BNR  /  13-04-2022

Hoe kan het nieuwe belletje op LinkedIn-profielen je helpen met relatiebeheer? Waarom maakt de paarse cirkel jouw profiel nóg aantrekkelijker? En op welke manier spreek je – letterlijk – jouw LinkedIn-connecties meer aan? In deze aflevering van Dé Klantenpodcast geven podcasthost Daniëlle de...


Winnende offertes schrijven? Deze neurotips helpen je!

Luister  

Dé Klantenpodcast | BNR  /  31-03-2022

Slimme aanpassingen die de kwaliteit van jouw offertes flink omhoog brengen: wie wil dat nou niet?! Podcasthost Daniëlle de Jonge spreekt in deze aflevering van Dé Klantenpodcast met Saskia Kerkhof – specialist in neuropsychologie in offertes. Over onder meer: Het primacy-recency-effect voor een...


Klanten verleiden of misleiden: pas op de valkuilen!

Luister  

Dé Klantenpodcast | BNR  /  01-03-2022

Klanten verleiden of misleiden. De scheidslijn is soms heel dun! En misleiden gebeurt zeker niet altijd expres. Integendeel. Met ondernemer en jurist Charlotte Meindersma gaat podcasthost Daniëlle de Jonge in gesprek over: Wat zijn de ethische en juridische grenzen bij het aantrekken van klanten? C...


Verbaal Meesterschap: tips voor iedereen die gehoord wil worden

Luister  

Dé Klantenpodcast | BNR  /  08-02-2022

Wat voor gevoel geef jij klanten in een gesprek? Hoe belangrijk is wat je juist níet zegt? Wat maakt dat je krijgt wat je wilt? Remco Claassen gaat in deze aflevering van Dé Klantenpodcast in gesprek met host Daniëlle de Jonge over het beïnvloeden van klanten met Verbaal Meesterschap. Een podcas...


Bromvliegen: details die het gedrag van klanten sturen

Luister  

Dé Klantenpodcast | BNR  /  18-01-2022

Kleine dingen met een groot effect: bromvliegen. Als je ze eenmaal herkent zie je ze overal! Sommige wil je graag vermijden, andere omarm je met vol enthousiasme. Podcasthost Daniëlle de Jonge spreekt met Eva van den Broek en Tim den Heijer, auteurs van de bestseller Het Bromvliegeffect. Een razend...


Leren van jouw klanten: zo doe je dat!

Luister  

Dé Klantenpodcast | BNR  /  21-12-2021

Wat kun je doen om klanten echt te begrijpen, zodat je nóg klantgerichter wordt? Hoe gedragen klanten zich als ze niet met jou in contact zijn, zodat je weet welke plek jouw product of dienst inneemt in hun leven? En welke vragen wil je zeker aan klanten stellen, zodat je jouw commerciële proces k...


Zo doen klanten vaker wat je wilt

Luister  

Dé Klantenpodcast | BNR  /  07-12-2021

In Nederland is Bas Wouters specialist in beïnvloeden van gedrag en met hem spreekt podcasthost en klantgerichtheidsexpert Daniëlle de Jonge over: Hoe komt gedrag tot stand en wat zijn de belangrijkste beïnvloedingstechnieken? Op welke wijze kun je microgedrag managen en krijg je klanten in beweg...


Creativiteit als ultieme klantenbinder

Luister  

Dé Klantenpodcast | BNR  /  23-11-2021

Wat Rico Bakker doet: jou helpen om die geweldige ideeën zichtbaar te maken! En dat is ook wat je in deze aflevering van Dé Klantenpodcast gaat meemaken. Podcasthost en klantgerichtheidsexpert Daniëlle de Jonge geeft je samen met Rico tal van tips over: Hoe kom je op niet voor de hand liggende id...


Agressieve klanten voorkomen én stoppen

Luister  

Dé Klantenpodcast | BNR  /  09-11-2021

Agressie-expert Caroline Koetsenruijter maakt zich er hard voor om agressie op de werkvloer drastisch terug te dringen. Met podcasthost Daniëlle de Jonge spreekt ze over: Hoe voorkom je agressie zo veel mogelijk: welke normen zijn acceptabel binnen jouw organisatie? Wat doe je als het je overkomt:...


Rake teksten die klanten overtuigen

Luister  

Dé Klantenpodcast | BNR  /  27-10-2021

Een tipje van de sluier: Aandacht vangen en vasthouden Teksten die klanten graag helemaal lezen Briljante binnenkomers om verbinding te maken Klanten aanspreken in twee Nederlandse talen Levendige teksten om je te onderscheiden Je krijgt veel praktische tips en pakkende voorbeelden waarmee je vanaf...


Drie klantgerichte tech-ontwikkelingen om op in te spelen

Luister  

Dé Klantenpodcast | BNR  /  28-09-2021

Samen met podcasthost en klantgerichtheidsexpert Daniëlle de Jonge neemt hij je mee in de wereld van: NFTs non-fungible tokens. Hoe kun je ze inzetten voor meer klantloyaliteit en exclusieve klantvoordelen? Onzichtbare interfaces. Welke stappen en inspanningen in jouw klantproces kun je verrijken m...


De klantgerichte communicatiekracht van muziek

Luister  

Dé Klantenpodcast | BNR  /  14-09-2021

Ze hebben het onder meer over: Muziek als verbinder in teams en met klanten Hoe muziek bijdraagt aan klantgerichtheid en verkopen Manieren om muziek in te zetten Laten horen is van grote toegevoegde waarde De muziek van jouw organisatie Met veel inspiratie en tips die de juiste snaar raken en waarme...


Sales vanuit je hart creëert verkoopsucces

Luister  

Dé Klantenpodcast | BNR  /  31-08-2021

Zij spreken over onder meer: De toegevoegde waarde met klantbetekenis Pak jouw rol in een moreel kompas Laat menselijk kapitaal leidend zijn Een boeiend gesprek vol sterke tips om jouw commerciële slagkracht en klantgerichtheid meerwaarde te geven, zodat jouw verkooprol je als gegoten zit. Extra ti...


Klantgericht communiceren met kunst

Luister  

Dé Klantenpodcast | BNR  /  17-08-2021

Klantgerichtheidsexpert en podcasthost Daniëlle de Jonge zelf ook een kunstliefhebber spreekt met Wendy over: Wat zegt kunst over jou en jouw bedrijf? Wat straal je uit naar klanten en medewerkers? Wat is het effect van goed gekozen kunst? Hoe vind je kunst waar klanten enthousiast over worden? Wat...


Pinterest: dat is toch alleen voor vrouwen?

Luister  

Dé Klantenpodcast | BNR  /  03-08-2021

Zij hebben het over: Visueel zoeken met een koopintentie Soorten bedrijven voor wie Pinterest heel interessant is Naast producten of diensten tonen ook relevant voor content Plus je krijgt vijf zeer praktische tips om met Pinterest te starten én er een zakelijk succes van te maken. Extra tips Meer...


Customer journey: aan de tekentafel met de klant

Luister  

Dé Klantenpodcast | BNR  /  20-07-2021

Ze hebben het onder meer over: Hoe is het om bij jou klant te zijn? Wie betrek je bij het ontwerpen van klantbeleving? Wat zijn ludieke manieren om het proces in beeld te brengen? Welke interactiepunten zijn er en wat betekenen die voor klanten? In hoeverre maken verbeteringen daadwerkelijk impact?...


Toptips voor LinkedIn, Insta en Google

Luister  

Dé Klantenpodcast | BNR  /  06-07-2021

Dit kan je verwachten: Je LinkedIn-netwerk beter in kaart brengen Aantrekkelijke profilering op de drie platformen Minder bekende opties die veel opleveren Goed zichtbaar zijn zonder dat het veel tijd kost Je online marketingkennis snel bijspijkeren Plus uiteraard weer veel praktische voorbeelden w...


Retail na de corona-impact: Google vertelt

Luister  

Dé Klantenpodcast | BNR  /  22-06-2021

Aan bod komt onder meer: De Tech-versnelling leidt tot onvoorspelbaar klantgedrag in een snel veranderende klantreis. Gedrag beïnvloeden om de eerste keuze van een klant te worden in de messy middle tussen kijken en kopen. Klanten zijn zich nog bewuster geworden van privacy, dus is het zaak om zorg...


Als klanten doelwit zijn van cybercrime

Luister  

Dé Klantenpodcast | BNR  /  08-06-2021

Van computervredebreuk ofwel hacken en het downloaden van klantgegevens tot DDoS-aanvallen en malware. Zelfs al heb je als bedrijf je zaken goed op orde, dan kan het zomaar gebeuren dat een cybercrimineel via een leverancier toch in jouw systeem terecht komt. Hoe weet je waar de risicos voor jouw be...


Zo maak je online netwerkbijeenkomsten dynamisch

Luister  

Dé Klantenpodcast | BNR  /  25-05-2021

Borrels, lunches, bedrijfsbezoeken en bijeenkomsten met sprekers: alles is online gegaan. Dat blijft ook nog wel even zo én de hybride vormen waarin offline en online gecombineerd worden staan in de startblokken. Zelfs ruim een jaar nadat we het online werken zijn gaan omarmen zijn er nog tal van m...


Zakelijk Tinderen is het nieuwe normaal

Luister  

Dé Klantenpodcast | BNR  /  27-04-2021

Hoe zorg je voor een tiptop structuur in gesprekken, hoe compenseer je het gemis van sommige zintuigen en hoe zorg je voor de emotionele connectie? Kortom: hoe verleid je iemand online die je alleen maar via een scherm ziet? Klantgerichtheidsexperts Daniëlle de Jonge en Niek van den Adel weten dat...


Clubhouse, TikTok, Pinterest: moet je overal aan mee doen?

Luister  

Dé Klantenpodcast | BNR  /  20-04-2021

Praktische tips Ze geven praktische tips over Clubhouse wat kun je de doen met de open én gesloten rooms. Over de kracht van TikTok en hoe kinderen jou kunnen helpen daar een succes van te maken. En over Pinterest, dat veel meer is dan een prikbord voor vrouwen die leuke ideeën zoeken voor de nieu...


Bedrijven focussen te veel op transactie en te weinig op emotie

Luister  

Dé Klantenpodcast | BNR  /  13-04-2021

De transactionele klantrelatie: waar moet een knop op de website en hoe verkorten we de wachtrij? De emotionele klantrelatie: hoe voeg ik kwaliteit toe aan het leven van klanten en wat maakt dat ze trots zijn op onze diensten of producten. Wie kiest voor toekomstbesteding zakendoen richt zich beter...


RUMAG. over succes, vallen én glansrijk opstaan

Luister  

Dé Klantenpodcast | BNR  /  06-04-2021

Lees ook | Coronataal: adverteren in crisistijd Luister ook | Humberto Tan wil van RUMAG de grootste maken Host Daniëlle de Jongeis veelgevraagd spreker, trainer en auteur van de bestsellers Verleid de klant, Human2Human: de nieuwe klantrelatie en Extreem klantgericht. Zij helpt bedrijven om zakel...


Focus beter op consistente klantbeleving dan op verwachtingen overtreffen

Luister  

Dé Klantenpodcast | BNR  /  30-03-2021

Hosts Daniëlle de Jongeis veelgevraagd spreker, trainer en auteur van de bestsellers Verleid de klant, Human2Human: de nieuwe klantrelatie en Extreem klantgericht. Zij helpt bedrijven om zakelijk onweerstaanbaar aantrekkelijk te zijn. Daniëlle is de vaste host van Dé Klantenpodcast. LinkedIn:www....


Tools en geautomatiseerde berichten op LinkedIn: zin of onzin?

Luister  

Dé Klantenpodcast | BNR  /  16-03-2021

Hosts Daniëlle de Jongeis veelgevraagd spreker, trainer en auteur van de bestsellers Verleid de klant, Human2Human: de nieuwe klantrelatie en Extreem klantgericht. Zij helpt bedrijven om zakelijk onweerstaanbaar aantrekkelijk te zijn. Daniëlle is de vaste host van Dé Klantenpodcast. LinkedIn:www....


Facebook over online zakendoen

Luister  

Dé Klantenpodcast | BNR  /  09-03-2021

Host Daniëlle de Jongeis veelgevraagd spreker, trainer en auteur van de bestsellers Verleid de klant, Human2Human: de nieuwe klantrelatie en Extreem klantgericht. Zij helpt bedrijven om zakelijk onweerstaanbaar aantrekkelijk te zijn. Daniëlle is de vaste host van Dé Klantenpodcast. LinkedIn:www....


Een verpletterend goede online indruk maken is lastig

Luister  

Dé Klantenpodcast | BNR  /  02-03-2021

Hosts Daniëlle de Jongeis veelgevraagd spreker, trainer en auteur van de bestsellers Verleid de klant, Human2Human: de nieuwe klantrelatie en Extreem klantgericht. Zij helpt bedrijven om zakelijk onweerstaanbaar aantrekkelijk te zijn. Daniëlle is de vaste host van Dé Klantenpodcast. LinkedIn:www....


Special: Wat bedrijven kunnen leren van Cliniclowns

Luister  

Dé Klantenpodcast | BNR  /  23-02-2021

Host Daniëlle de Jonge is veelgevraagd spreker, trainer en auteur van de bestsellers Verleid de klant, Human2Human: de nieuwe klantrelatie en Extreem klantgericht. Zij helpt bedrijven om zakelijk onweerstaanbaar aantrekkelijk te zijn. Daniëlle is de vaste host van Dé Klantenpodcast. LinkedIn: www...


Klanten entertainen is vooral iets voor corporates

Luister  

Dé Klantenpodcast | BNR  /  16-02-2021

Hosts Daniëlle de Jonge is veelgevraagd spreker, trainer en auteur van de bestsellers Verleid de klant, Human2Human: de nieuwe klantrelatie en Extreem klantgericht. Zij helpt bedrijven om zakelijk onweerstaanbaar aantrekkelijk te zijn. Daniëlle is de vaste host van Dé Klantenpodcast. LinkedIn: w...


Echt eigenaarschap van klantgerichtheid is onhaalbaar

Luister  

Dé Klantenpodcast | BNR  /  02-02-2021

Hosts Daniëlle de Jonge is veelgevraagd spreker, trainer en auteur van de bestsellers Verleid de klant, Human2Human: de nieuwe klantrelatie en Extreem klantgericht. Zij helpt bedrijven om zakelijk onweerstaanbaar aantrekkelijk te zijn. Daniëlle is de vaste host van Dé Klantenpodcast. LinkedIn: ww...


Op LinkedIn druipt de zelfpromotie ervan af

Luister  

Dé Klantenpodcast | BNR  /  19-01-2021

Hosts Daniëlle de Jonge is veelgevraagd spreker, trainer en auteur van de bestsellers Verleid de klant, Human2Human: de nieuwe klantrelatie en Extreem klantgericht. Zij helpt bedrijven om zakelijk onweerstaanbaar aantrekkelijk te zijn. Daniëlle is de vaste host van Dé Klantenpodcast. LinkedIn: ww...


Vijf klantgerichtheidsexperts: zo ziet 2021 er uit

Luister  

Dé Klantenpodcast | BNR  /  05-01-2021

De experts Daniëlle de Jonge is veelgevraagd spreker en trainer over de themas klantgerichtheid en commerciële slagkracht en auteur van de bestsellers Verleid de klant, Human2Human: de nieuwe klantrelatie en Extreem klantgericht. Zij helpt bedrijven om zakelijk onweerstaanbaar aantrekkelijk te zij...


Klanten kopen alleen bij je als je ergens voor stáát

Luister  

Dé Klantenpodcast | BNR  /  15-12-2020

Host: Daniëlle de Jonge is veelgevraagd spreker, trainer en auteur van de bestsellers Verleid de klant, Human2Human: de nieuwe klantrelatie en Extreem klantgericht. Zij helpt bedrijven om zakelijk onweerstaanbaar aantrekkelijk te zijn. Daniëlle is de vaste host van Dé Klantenpodcast. Co-host: Ni...


Special: interview Gijs Derks, Commercieel Directeur 2020

Luister  

Dé Klantenpodcast | BNR  /  08-12-2020

Host Daniëlle de Jonge is veelgevraagd spreker, trainer en auteur van de bestsellers Verleid de klant, Human2Human: de nieuwe klantrelatie en Extreem klantgericht. Zij helpt bedrijven om zakelijk onweerstaanbaar aantrekkelijk te zijn. Daniëlle is de vaste host van Dé Klantenpodcast. Abonneren De...


Focus op klantbelevenis is niet meer van deze tijd

Luister  

Dé Klantenpodcast | BNR  /  01-12-2020

Er is een duidelijke verschuiving gaande naar verantwoordelijkheid nemen en inzetten voor de klant én voor de maatschappij. Moet je dan kiezen voor enkel focussen op het één of het ander of zet je juist beide op hoog niveau? Host Daniëlle de Jonge is veelgevraagd spreker, trainer en auteur van d...


LinkedIn-content maken is lastig en tijdrovend

Luister  

Dé Klantenpodcast | BNR  /  17-11-2020

In deze aflevering van Dé Klantenpodcast spreekt podcasthost Daniëlle de Jonge met Linkedin-expert Marjolein Bongers. Beide fervent LinkedIn-gebruikers én contentdelers op dit sociale medium. Ze geven je tal van tips over variëren met content, het effect meten zodat je je doelen bereikt én het...


Special: interview over retail met Google

Luister  

Dé Klantenpodcast | BNR  /  10-11-2020

Host Daniëlle de Jonge is veelgevraagd spreker, trainer en auteur van de bestsellers Verleid de klant, Human2Human: de nieuwe klantrelatie en Extreem klantgericht. Zij helpt bedrijven om zakelijk onweerstaanbaar aantrekkelijk te zijn. Daniëlle is de vaste host van Dé Klantenpodcast. Gast Ilona va...


Alleen managers weten wat het beste is voor de klant

Luister  

Dé Klantenpodcast | BNR  /  03-11-2020

Host Daniëlle de Jonge is veelgevraagd spreker, trainer en auteur van de bestsellers Verleid de klant, Human2Human: de nieuwe klantrelatie en Extreem klantgericht. Zij helpt bedrijven om zakelijk onweerstaanbaar aantrekkelijk te zijn. Daniëlle is de vaste host van Dé Klantenpodcast. Abonneren De...


Je tarief verlagen is een slimme zet in lastige tijden

Luister  

Dé Klantenpodcast | BNR  /  20-10-2020

Host Daniëlle de Jonge is veelgevraagd spreker, trainer en auteur van de bestsellers Verleid de klant, Human2Human: de nieuwe klantrelatie en Extreem klantgericht. Zij helpt bedrijven om zakelijk onweerstaanbaar aantrekkelijk te zijn. Daniëlle is de vaste host van Dé Klantenpodcast. Abonneren De...


Niet-tech-bedrijven krijgen het moeilijk om klanten tevreden te houden

Luister  

Dé Klantenpodcast | BNR  /  06-10-2020

Daarover spreekt podcasthost Daniëlle de Jonge in deze aflevering van Dé Klantenpodcast met Steven van Belleghem. Steven is internationaal veelgevraagd spreker en bestsellerauteur over de themas klantgericht denken, de nieuwste technologieën en de menselijke maat. Laat je inspireren door de kanse...


Klanten werven via LinkedIn is puur geluk hebben

Luister  

Dé Klantenpodcast | BNR  /  23-09-2020

Ze nemen je mee in de kracht van onbaatzuchtig geven, de hoge aantrekkingsfactor van een ijzersterk profiel en de toegevoegde waarde in promotionele berichten op de tijdlijn van LinkedIn. Een aflevering stampvol tips en ideeën om top of mind te komen én blijven bij jouw doelgroep en daardoor jouw...


Klantgerichtheid begint in de directiekamer

Luister  

Dé Klantenpodcast | BNR  /  08-09-2020

Hosts Daniëlle de Jonge is veelgevraagd spreker, trainer en auteur van de bestsellers Verleid de klant, Human2Human: de nieuwe klantrelatie en Extreem klantgericht. Zij helpt bedrijven om zakelijk onweerstaanbaar aantrekkelijk te zijn. Daniëlle is de vaste host van Dé Klantenpodcast. Sydney Brouw...


Zomerspecial | In crisistijd kun je beter zinloze dingen doen, dan helemaal niets

Luister  

Dé Klantenpodcast | BNR  /  25-08-2020

Te gast Jos Burgers is professioneel spreker en auteur van de bestsellers Klanten zijn eigenlijk nét mensen!, Hondenbrokken, No Budget Marketing, Geef nooit korting!, Gek op gaten, De Wet van Snuf en Eén fan per dag! en Thuis ben ik niet zo leuk. In september van dit jaar ziet zijn nieuwste boek h...


Zomerspecial | Kunnen bedrijven nog het verschil maken met digitaal gebruiksgemak?

Luister  

Dé Klantenpodcast | BNR  /  18-08-2020

Te gast Steven van Belleghem is spreker, ondernemer en academicus. Hij schreef onder meer de bestsellers Customers the day after tomorrow en When digital becomes human. Zijn belangrijkste expertise is de toekomst van klantgerichtheid. De combinatie van klantgericht denken, de nieuwste technologieën...


Zomerspecial | De superkracht van LinkedIn

Luister  

Dé Klantenpodcast | BNR  /  11-08-2020

Te gast Marjolein Bongers is LinkedIn Expert, spreker en trainer en auteur van het boek "LinkedIn Power". Marjolein is eigenaresse van House of Social Media (hyperlink www.houseofsocialmedia.nl) en helpt bedrijven en professionals door middel van trainingen en lezingen op welke manier zij meer resul...


Zomerspecial | Klantgerichtheid hoeft niet oprecht te zijn

Luister  

Dé Klantenpodcast | BNR  /  04-08-2020

Te gast Niek van den Adel is een veelgevraagd spreker over de themas veerkracht, klantgerichtheid en leiderschap. Hij schreef de bestseller Crash, recent verscheen zijn boek De Lamme leidt de Blinde. Hij heeft een heldere mening over klantgericht zakendoen: 'Klantgerichtheid... we kunnen het hebben...


Zomerspecial | Bedrijven schrikken klanten af met hun naam

Luister  

Dé Klantenpodcast | BNR  /  28-07-2020

Met podcasthost Daniëlle de Jonge spreekt hij over schrikdraadnamen die herkenning bij klanten ontberen, grappig bedoelde woordspelingen en houdt een pleidooi voor namen die een verhaal vertellen op een vriendelijke manier en de klant welkom heten. Te gast Erwin Wijman is merken- en marketingdesku...


Zomerspecial | Maak taal onderdeel van je businessplan

Luister  

Dé Klantenpodcast | BNR  /  21-07-2020

Over dit en meer spreekt Daniëlle de Jonge in deze zomerspecial van Dé Klantenpodcast met Maria Punch. Zij helpt professionals uit alle beroepsgroepen om goed uit hun woorden te komen en is bij BNR host van de podcast Woordwaarde. Beluister ook | Coronataal | Adverteren in crisistijd Te gast Maria...


Zomerspecial | Herinneringen creëren voor jouw klanten

Luister  

Dé Klantenpodcast | BNR  /  14-07-2020

Te gast Sydney Brouwer is veelgevraagd spreker en auteur over klantgerichtheid en klantbeleving. Zijn doel is organisaties te inspireren om fans te maken van klanten en medewerkers. Dat doe hij middels zijn boeken Klantgericht Leiderschap en Six Star Service en zijn ruim 75 inspiratiesessies per jaa...


Zomerspecial | Free publicity voor jou als expert

Luister  

Dé Klantenpodcast | BNR  /  07-07-2020

Te gast Janneke van Heugten is oprichter en eigenaar van mediaplatform VIDM (Vaker In De Media). Het platform maakt het laagdrempelig voor de journalist om in contact te treden met een bredere diversiteit aan potentiële interviewkandidaten. En het verlaagt de drempel voor deskundigen om in contact...


#1 van de top 5 om onweerstaanbaar aantrekkelijk te zijn voor klanten

Luister  

Dé Klantenpodcast | BNR  /  30-06-2020

Host Daniëlle de Jonge is professioneel spreker, trainer en auteur van de bestsellers Verleid de klant, Human2Human: de nieuwe klantrelatie en Extreem klantgericht. Jos Burgers is professioneel spreker en auteur van de bestsellers Klanten zijn eigenlijk nét mensen!, Hondenbrokken, No Budget Market...


#2 van de top 5 om onweerstaanbaar aantrekkelijk te zijn voor klanten

Luister  

Dé Klantenpodcast | BNR  /  23-06-2020

Host Daniëlle de Jonge is professioneel spreker, trainer en auteur van de bestsellers Verleid de klant, Human2Human: de nieuwe klantrelatie en Extreem klantgericht. Jos Burgers is professioneel spreker en auteur van de bestsellers Klanten zijn eigenlijk nét mensen!, Hondenbrokken, No Budget Market...


#3 van top 5 om onweerstaanbaar aantrekkelijk te zijn voor klanten

Luister  

Dé Klantenpodcast | BNR  /  16-06-2020

Hosts Daniëlle de Jonge is professioneel spreker, trainer en auteur van de bestsellers Verleid de klant, Human2Human: de nieuwe klantrelatie en Extreem klantgericht. Jos Burgers is professioneel spreker en auteur van de bestsellers Klanten zijn eigenlijk nét mensen!, Hondenbrokken, No Budget Marke...


#4 van top 5 om onweerstaanbaar aantrekkelijk te zijn voor klanten

Luister  

Dé Klantenpodcast | BNR  /  09-06-2020

Hosts Daniëlle de Jonge is professioneel spreker, trainer en auteur van de bestsellers Verleid de klant, Human2Human: de nieuwe klantrelatie en Extreem klantgericht. Jos Burgers is professioneel spreker en auteur van de bestsellers Klanten zijn eigenlijk nét mensen!, Hondenbrokken, No Budget Marke...


#5 van top 5 om onweerstaanbaar aantrekkelijk te zijn voor klanten

Luister  

Dé Klantenpodcast | BNR  /  02-06-2020

Hosts Daniëlle de Jonge is professioneel spreker, trainer en auteur van de bestsellers Verleid de klant, Human2Human: de nieuwe klantrelatie en Extreem klantgericht. Jos Burgers is professioneel spreker en auteur van de bestsellers Klanten zijn eigenlijk nét mensen!, Hondenbrokken, No Budget Marke...


Online klanten overtuigen is zo eenvoudig nog niet!

Luister  

Dé Klantenpodcast | BNR  /  26-05-2020

Hosts Daniëlle de Jonge is professioneel spreker, trainer en auteur van de bestsellers Verleid de klant, Human2Human: de nieuwe klantrelatie en Extreem klantgericht. Jos Burgers is professioneel spreker en auteur van de bestsellers Klanten zijn eigenlijk nét mensen!, Hondenbrokken, No Budget Mark...


Medewerkers zonder visitekaartje zijn je belangrijkste visitekaartje

Luister  

Dé Klantenpodcast | BNR  /  19-05-2020

Hosts Daniëlle de Jonge is professioneel spreker, trainer en auteur van de bestsellers Verleid de klant, Human2Human: de nieuwe klantrelatie en Extreem klantgericht. Jos Burgers is professioneel spreker en auteur van de bestsellers Klanten zijn eigenlijk nét mensen!, Hondenbrokken, No Budget Marke...


Sommige klanten kun je het nooit naar de zin maken

Luister  

Dé Klantenpodcast | BNR  /  12-05-2020

Hosts Daniëlle de Jonge is professioneel spreker, trainer en auteur van de bestsellers Verleid de klant, Human2Human: de nieuwe klantrelatie en Extreem klantgericht. Jos Burgers is professioneel spreker en auteur van de bestsellers Klanten zijn eigenlijk nét mensen!, Hondenbrokken, No Budget Marke...


Onderscheidend zijn is na de crisis nog belangrijker dan ervoor!

Luister  

Dé Klantenpodcast | BNR  /  06-05-2020

Lees ook | Liveblog Coronacrisis Hosts Daniëlle de Jonge is professioneel spreker, trainer en auteur van de bestsellers Verleid de klant, Human2Human: de nieuwe klantrelatie en Extreem klantgericht. Jos Burgers is professioneel spreker en auteur van de bestsellers Klanten zijn eigenlijk nét mense...


Google Ads is een zwaar overschat promotiemiddel

Luister  

Dé Klantenpodcast | BNR  /  28-04-2020

Hosts Daniëlle de Jonge is professioneel spreker, trainer en auteur van de bestsellers Verleid de klant, Human2Human: de nieuwe klantrelatie en Extreem klantgericht. Jos Burgers is professioneel spreker en auteur van de bestsellers Klanten zijn eigenlijk nét mensen!, Hondenbrokken, No Budget Marke...


Virtueel netwerken is net zo effectief als fysiek netwerken

Luister  

Dé Klantenpodcast | BNR  /  21-04-2020

Hosts Daniëlle de Jonge is professioneel spreker, trainer en auteur van de bestsellers Verleid de klant, Human2Human: de nieuwe klantrelatie en Extreem klantgericht. Jos Burgers is professioneel spreker en auteur van de bestsellers Klanten zijn eigenlijk nét mensen!, Hondenbrokken, No Budget Marke...


Door de crisis is je WHY niet langer relevant

Luister  

Dé Klantenpodcast | BNR  /  14-04-2020

Hosts Daniëlle de Jonge is professioneel spreker, trainer en auteur van de bestsellers Verleid de klant, Human2Human: de nieuwe klantrelatie en Extreem klantgericht. Jos Burgers is professioneel spreker en auteur van de bestsellers Klanten zijn eigenlijk nét mensen!, Hondenbrokken, No Budget Marke...


Onredelijke klanten moet je gewoon opvoeden

Luister  

Dé Klantenpodcast | BNR  /  07-04-2020

Luister ook | Veel bedrijven hebben liever niet dat je ze belt Hosts Daniëlle de Jonge is professioneel spreker, trainer en auteur van de bestsellers Verleid de klant, Human2Human: de nieuwe klantrelatie en Extreem klantgericht. Jos Burgers is professioneel spreker en auteur van de bestsellers Klan...


Veel bedrijven hebben liever niet dat je ze belt

Luister  

Dé Klantenpodcast | BNR  /  31-03-2020

Luister ook | In tijden van crisis kun je laten zien dat je er écht bent Hosts Daniëlle de Jonge is professioneel spreker, trainer en auteur van de bestsellers Verleid de klant, Human2Human: de nieuwe klantrelatie en Extreem klantgericht. Jos Burgers is professioneel spreker en auteur van de best...


In tijden van crisis kun je laten zien dat je er écht bent voor je klanten!

Luister  

Dé Klantenpodcast | BNR  /  24-03-2020

Luister ook | In Bedrijf Blijven: Klantgerichter in tijden van coronacrisis Hosts Daniëlle de Jonge is professioneel spreker, trainer en auteur van de bestsellers Verleid de klant, Human2Human: de nieuwe klantrelatie en Extreem klantgericht. Jos Burgers is professioneel spreker en auteur van de bes...


Laat klanten jouw verkoopstrategie bepalen

Luister  

Dé Klantenpodcast | BNR  /  17-03-2020

Hosts Daniëlle de Jonge is professioneel spreker, trainer en auteur van de bestsellers Verleid de klant, Human2Human: de nieuwe klantrelatie en Extreem klantgericht. Jos Burgers is professioneel spreker en auteur van de bestsellers Klanten zijn eigenlijk nét mensen!, Hondenbrokken, No Budget Marke...


Klanten bevelen je niet snel aan bij anderen

Luister  

Dé Klantenpodcast | BNR  /  10-03-2020

Hosts Daniëlle de Jonge is professioneel spreker, trainer en auteur van de bestsellers Verleid de klant, Human2Human: de nieuwe klantrelatie en Extreem klantgericht. Jos Burgers is professioneel spreker en auteur van de bestsellers Klanten zijn eigenlijk nét mensen!, Hondenbrokken, No Budget Mark...


Zonder maatschappelijke impact laten klanten je links liggen

Luister  

Dé Klantenpodcast | BNR  /  03-03-2020

Daniëlle en Jos zetten je op scherp om aandacht te hebben voor dit thema. Want op welke manieren kun je nog meer een positieve invloed hebben op een betere wereld? En zeg nou zelf: het is toch veel waardevoller om onderdeel te zijn van de oplossing dan een probleem in stand te houden? Hosts Danië...


Klanten nemen je pas serieus, als je jezelf niet zo serieus neemt

Luister  

Dé Klantenpodcast | BNR  /  25-02-2020

Dat kun je bijvoorbeeld doen door middel van een beetje humor of zelfspot. Wat zijn de voordelen en zijn er ook risicos aan jezelf niet te serieus nemen? Hosts Daniëlle de Jonge is professioneel spreker, trainer en auteur van de bestsellers Verleid de klant, Human2Human: de nieuwe klantrelatie en...


In offertes is prijs het minst interessant

Luister  

Dé Klantenpodcast | BNR  /  18-02-2020

Daniëlle en Jos bediscussiëren hoe je ervoor zorgt dat jouw offertes onderscheidend zijn, perfect aansluiten op de klantbehoefte en een heel grote winkans hebben. Hosts Daniëlle de Jonge is professioneel spreker, trainer en auteur van de bestsellers Verleid de klant, Human2Human: de nieuwe klantr...


Social media worden steeds minder belangrijk

Luister  

Dé Klantenpodcast | BNR  /  11-02-2020

Hosts Daniëlle de Jonge is professioneel spreker, trainer en auteur van de bestsellers Verleid de klant, Human2Human: de nieuwe klantrelatie en Extreem klantgericht. Jos Burgers is professioneel spreker en auteur van de bestsellers Klanten zijn eigenlijk nét mensen!, Hondenbrokken, No Budget Marke...


Zet niet de klant maar jezelf op nummer 1

Luister  

Dé Klantenpodcast | BNR  /  04-02-2020

Hosts Daniëlle de Jonge is professioneel spreker, trainer en auteur van de bestsellers Verleid de klant, Human2Human: de nieuwe klantrelatie en Extreem klantgericht. Jos Burgers is professioneel spreker en auteur van de bestsellers Klanten zijn eigenlijk nét mensen!, Hondenbrokken, No Budget Marke...


Als je fans hebt, hoef je je basis niet op orde te hebben

Luister  

Dé Klantenpodcast | BNR  /  28-01-2020

Hosts Daniëlle de Jonge is professioneel spreker, trainer en auteur van de bestsellers Verleid de klant, Human2Human: de nieuwe klantrelatie en Extreem klantgericht. Jos Burgers is professioneel spreker en auteur van de bestsellers Klanten zijn eigenlijk nét mensen!, Hondenbrokken, No Budget Mark...


Als je omzet wilt moet je klanten ‘stalken’

Luister  

Dé Klantenpodcast | BNR  /  21-01-2020

Hosts Daniëlle de Jonge is professioneel spreker, trainer en auteur van de bestsellers Verleid de klant, Human2Human: de nieuwe klantrelatie en Extreem klantgericht. Jos Burgers is professioneel spreker en auteur van de bestsellers Klanten zijn eigenlijk nét mensen!, Hondenbrokken, No Budget Marke...


Veel medewerkers vinden klantgerichter worden onzin!

Luister  

Dé Klantenpodcast | BNR  /  14-01-2020

See omnystudio.com/listener for privacy information.


Bescheidenheid siert de mens, maar verkoopt voor geen meter

Luister  

Dé Klantenpodcast | BNR  /  07-01-2020

Hosts Daniëlle de Jonge is professioneel spreker, trainer en auteur van de bestsellers Verleid de klant, Human2Human: de nieuwe klantrelatie en Extreem klantgericht. Jos Burgers is professioneel spreker en auteur van de bestsellers Klanten zijn eigenlijk nét mensen!, Hondenbrokken, No Budget Mark...


Wie veel adverteert is gewoon niet goed genoeg!

Luister  

Dé Klantenpodcast | BNR  /  17-12-2019

Lees ook | Veel adverteerders en influencers overtreden de regels Daniëlle en Jos bediscussiëren in deze Klantenpodcast de zin en onzin van vaak en veel adverteren met een hoog WC-Eend gehalte. Hosts Daniëlle de Jonge is professioneel spreker, trainer en auteur van de bestsellers Verleid de klant...


Door klanttevredenheidsonderzoeken daalt de klanttevredenheid

Luister  

Dé Klantenpodcast | BNR  /  10-12-2019

In deze tweede aflevering bespreken Daniëlle en Jos wat betere en meer klantvriendelijke alternatieven zijn om er achter te komen wat klanten van je vinden. Hosts Daniëlle de Jonge is professioneel spreker, trainer en auteur van de bestsellers Verleid de klant, Human2Human: de nieuwe klantrelatie...


Stop met het kerstgeschenk!

Luister  

Dé Klantenpodcast | BNR  /  03-12-2019

Lees ook | Kerstpakketten worden steeds bewuster en duurzamer: minder alcohol, meer fair trade In deze eerste editie hoor je tips, praktijkvoorbeelden en zetten je aan het denken over de keuzes die jij maakt om klantverwachtingen deze en alle volgende Kerstdagen te overtreffen. Hosts Daniëlle de Jo...