Podcast Zoeker

Dé Klantenpodcast | BNR

Dé Klantenpodcast | BNR

Zakelijk  |  69 afleveringen

Dé podcast over eigentijdse klantgerichtheid met elke aflevering praktische tips, verfrissende inzichten en praktijkvoorbeelden die je helpen om de verwachtingen van jouw klanten te overtreffen. Met Danielle de Jonge

De klantgerichte communicatiekracht van muziekLuister  

Een podcast mét livemuziek! En niet voor niks, want muziek is emotie en beleving. Voor jou én voor jouw klanten, iets wat je dus uitstekend kunt inzetten voor klantgerichtheid. Over dat onderwerp praat klantgerichtheidsexpert en podcasthost Daniëlle de Jonge met muzikaal spreker Nicolaas Duin.

Sales vanuit je hart creëert verkoopsuccesLuister  

Grofweg heb je twee opties: of je gaat voor de transactie of voor de relatie in het zakenleven. Klantgerichtheidsexpert en podcasthost Daniëlle de Jonge spreekt hierover in deze aflevering van Dé Klantenpodcast met Richard van Kray, De KlantBetekenaar. Het gedachtegoed van hen beide verklapt de ko…

Klantgericht communiceren met kunstLuister  

Kunstenares Wendy Buiter internationaal bekend om haar gedurfde kunstwerken die krachtige vrouwen met een verfijnde stijl verbeelden vertelt in deze aflevering van Dé Klantenpodcast over de communicatiekracht van kunst.

Pinterest: dat is toch alleen voor vrouwen?Luister  

Eerst even drie misverstanden over Pinterest uit de weg ruimen. 1) Het is geen sociale media maar een zoekmachine. 2) Het is niet gericht op plaatjes-kijken, maar zet aan tot kopen, maken of doen. 3) Het is niet alleen voor vrouwen, het aandeel mannen op Pinterest groeit explosief! Genoeg redenen vo…

Customer journey: aan de tekentafel met de klantLuister  

Hoe beter de klantreis, hoe makkelijk je nieuwe klanten aantrekt en bestaande weet te behouden. Ieder zichzelf serieus nemend bedrijf is daarom op een of andere manier bezig met de customer journey. Zon klantreis die past bij de strategische doelstellingen van de organisatie, klanten meeneemt in een…

Toptips voor LinkedIn, Insta en GoogleLuister  

Ben je op zoek naar slimme tips, handige hacks en andere inspiratie om veel meer uit LinkedIn, Instagram en Google Mijn Bedrijf te halen? Dan wil je deze aflevering van Dé Klantenpodcast niet missen. Klantgerichtheidsexpert Daniëlle de Jonge spreekt met Marjolein Bongers, LinkedIn-expert en eigena…

Retail na de corona-impact: Google verteltLuister  

Ruim een jaar na het begin van de coronapandemie maakt de retailsector de balans op. En kijkt vooruit! Het gaat niet langer enkel over het verkopen van producten, de focus ligt meer en meer op ervaringen die de relatie tussen verkopers en klanten versterken. Daarover spreek ik met Diana van Roest, d…

Als klanten doelwit zijn van cybercrimeLuister  

Van zzp'er tot multinational: ieder bedrijf kan doelwit zijn van cybercrime. En in het verlengde daarvan kunnen jouw klanten daar flink de dupe van worden, wat natuurlijk weer zijn weerslag heeft op de samenwerking die je met hen hebt. Hoe zorg je er voor dat jouw klantrelatie zo min mogelijk bescha…

Zo maak je online netwerkbijeenkomsten dynamischLuister  

Wil je deelnemers van een bijeenkomst écht betrokken houden, zorg dan elke zeven minuten voor interactie. En maak je al gebruik van quizopties (fanatiek meedoen gegarandeerd!), fysieke activiteiten (mondkapje-op-mondkapje-af-hilariteit) en het zorgen voor meer beleving en een persoonlijke noot? Kla…

Zakelijk Tinderen is het nieuwe normaalLuister  

Zon digitale revolutie waarbij je van kantoor en vergaderruimte naar online zakendoen gaat, dat vraagt nogal wat. Nog steeds en dat blijft ook zo! Want online klantcontacten zijn vast onderdeel van het dagelijkse werk.

Clubhouse, TikTok, Pinterest: moet je overal aan mee doen?Luister  

Zijn het hypes óf waardevolle social media om aanwezig te zijn? Dragen ze bij aan de klantgerichtheid of commerciële slagkracht van jouw bedrijf? Hoe zet je ze in en wat haal je eruit? Podcasthost Daniëlle de Jonge en Marjolein Bongers eigenaar van House of Social Media duiken in deze afleverin…

Bedrijven focussen te veel op transactie en te weinig op emotieLuister  

In deze aflevering van Dé Klantenpodcast geven klantgerichtheidsexperts Daniëlle de Jonge en Steven van Belleghem je tal van voorbeelden en tips over empathische kwaliteiten in het zakendoen. Doen waar klanten écht blij van worden, je klanten er bij betrekken zodat je zeker weet dat zij enthousia…

RUMAG. over succes, vallen én glansrijk opstaanLuister  

Ze zijn ongekend populair bij een groot publiek, wonnen al diverse prijzen en zijn weer teruggekomen nadat ze een paar flinke klappen hebben gekregen in de media. In deze special van Dé Klantenpodcast spreekt podcasthost Daniëlle de Jonge met directeur Danny Membre van RUMAG. het invloedrijke pla…

Focus beter op consistente klantbeleving dan op verwachtingen overtreffenLuister  

Loyale klanten, wie wil ze niet?! De vraag is alleen: worden klanten loyaal doordat je verwachtingen weet te overtreffen op piekmomenten of is het slimmer om te zorgen voor een consistent hoog niveau? Klantgerichtheidsexperts Daniëlle de Jonge en Sydney Brouwer gaan in gesprek over momenten om éch…

Tools en geautomatiseerde berichten op LinkedIn: zin of onzin?Luister  

Standaardreacties, een bericht dat in één keer naar honderden connecties wordt gestuurd of programmas waarmee je posts voor op jouw tijdlijn inplant. Dragen dit soort automatische berichten bij aan of ondermijnen ze juist een écht goede eerste indruk. En in hoeverre heeft het effect op zichtbaa…

Facebook over online zakendoenLuister  

Hij ziet haarscherp wat de coronacrisis betekent voor ondernemers, volgt trends op zijn sociale media op de voet en ziet dat de persoonlijke touch online het echte verschil maakt. In deze special van Dé Klantenpodcast spreekt podcasthost Daniëlle de Jonge met Arno Lubrun, directeur van Facebook in…

Een verpletterend goede online indruk maken is lastigLuister  

Telefoongesprekken zijn steeds vaker beeldbelgesprekken, er zijn vernieuwde eisen aan onze vaardigheden die oorspronkelijk gefinetuned zijn voor fysieke gesprekken en de online spanningsboog is slechts enkele minuten. Hoe zorg je dat toch voor een zakelijk onweerstaanbare indruk? Klantgerichtheidsex…

Special: Wat bedrijven kunnen leren van CliniclownsLuister  

Ze zijn gekroond tot hét klantvriendelijkste goede doel van Nederland in 2020, hebben met veel succes de transformatie naar online dienstverlening gemaakt en ook intern is een groot besef van de waarde van écht contact met mensen. In deze special van Dé Klantenpodcast spreekt podcasthost Daniëll…

Klanten entertainen is vooral iets voor corporatesLuister  

Entertainment is één van de belangrijkste trends in customer experience. Sterker nog: elk bedrijf zou een entertainmentbedrijf moeten zijn! Er voor zorgen dat klanten met plezier naar je kijken en luisteren, de saaiheid uit klantrelaties verbannen. Door te kijken welke aspecten van zakendoen met j…

Echt eigenaarschap van klantgerichtheid is onhaalbaarLuister  

Wie eigenaarschap van klantgerichtheid hoog in het vaandel heeft staan vind het belangrijk om verantwoordelijkheid te nemen, om invloed uit te oefenen waar je kunt als het gaat om klanten blij maken. Wijzen naar collegas, de baas of het systeem is er niet bij. Of wel? Is echt eigenaarschap wel haalb…

Op LinkedIn druipt de zelfpromotie ervan afLuister  

Op LinkedIn laat je graag zien waar je mee bezig bent, geef je waardevolle tips over jouw expertise en bouw je aan een waardevol zakelijk netwerk. Tegelijkertijd zijn er veel mensen die gruwen van de hoeveelheid zelfpromotie die er van de tijdlijn afdruipt. Over dat thema praat podcasthost en klantg…

Vijf klantgerichtheidsexperts: zo ziet 2021 er uitLuister  

In deze speciale aflevering van Dé Klantenpodcast is het hele expertteam van dit seizoen bij elkaar. Vijf toppers in klantgerichtheid en ieder van hen geeft antwoord op de vraag: hoe ziet klantgerichtheid in 2021 er uit? Een tipje van de sluier: HumanHuman zakendoen wordt nog belangrijker om te flo…

Klanten kopen alleen bij je als je ergens voor stáátLuister  

Klanten blijven niet bij voor wat je verkoopt, maar alleen waar je voor staat. Dat betogen klantgerichtheidsexperts Daniëlle de Jonge en Niek van den Adel in deze aflevering van Dé Klantenpodcast. Ergens écht voor durven te staan trekt klanten aan, maakt dat ze bij je merk willen horen en er fan …

Special: interview Gijs Derks, Commercieel Directeur 2020Luister  

Hij werd uitgeroepen tot Commercieel Directeur van het jaar 2020, is afvalpionier in een wereld van afval dat niet bestaat én is van mening dat verduurzamen en klantgerichtheid dicht tegen aan elkaar liggen. In deze special van Dé Klantenpodcast spreekt klantgerichtheidsexpert en podcasthost Dani…

Focus op klantbelevenis is niet meer van deze tijdLuister  

Klantgerichtheid is een hygiënefactor, klantbelevenis is eveneens een basisfactor van zakendoen met aandacht voor de klant. Hoe zorg je voor de beste combinatie van commerciële slagkracht, waardevolle klantrelaties en maatschappelijke impact? En als je kijkt naar hoe jij de wereld wilt veranderen,…

LinkedIn-content maken is lastig en tijdrovendLuister  

Artikelen, filmpjes, origineel beeldmateriaal, quotes, polls, wat-ben-je-aan-het-doen-updates: de mogelijkheden voor het delen van content op Linkedin zijn eindeloos! Dat maakt het lastig en het lijkt al snel alsof je daar ontzettend veel tijd in moet stoppen, wil je effect bereiken. Of valt dat mee…

Special: interview over retail met GoogleLuister  

De retail is één van de sectoren met de meeste disruptie door de coronapandemie. Er zijn ontzettend veel kansen, maar ook bedreigingen voor kleine en grote winkeliers. En de vraag is hoe je inspeelt op het consumentengedrag dat sterk veranderd is. In deze special van Dé Klantenpodcast spreekt pod…

Alleen managers weten wat het beste is voor de klantLuister  

Kaders scheppen als het gaat om klantgerichtheid: graag! Als de manager maar niet de enige is die bepaalt hoe klantgerichtheid eruitziet en op welke manier medewerkers daar vorm aan moeten geven. Hoe zorg je dat je wél heel goed weet wat het beste is voor de klant met behulp van data en medewerkers…

Je tarief verlagen is een slimme zet in lastige tijdenLuister  

Als het economisch tegen zit is prijsdruk een veelvoorkomend issue in het zakenleven. Wat te doen? Je tarief verlagen, want beter iets verdienen dan helemaal niets? Zoeken naar creatieve oplossingen waar zowel jij als de klant een goed gevoel van krijgen? Of vasthouden aan je tarief, want je staat v…

Niet-tech-bedrijven krijgen het moeilijk om klanten tevreden te houdenLuister  

Bedrijven die technologie volledig in de haarvaten van hun business hebben verweven hebben een enorme voorsprong als het gaat om klanten tevreden houden. Die klanten verwachten immers alle voordelen die technologie biedt in een eigentijdse klantrelatie. Plus ze hebben grote budgetten om voorop te bl…

Klanten werven via LinkedIn is puur geluk hebbenLuister  

Een klant kun je pas écht voor je winnen als je hem of haar recht in de ogen kijkt. Gewoon met een live gesprek, waarbij je kunt laten zien en horen dat jouw bedrijf een goede partner is. Of niet? Is het net zo makkelijk om via LinkedIn nieuwe klanten aan te trekken en een jarenlange relatie op te …

Klantgerichtheid begint in de directiekamerLuister  

Goed voorbeeld doet goed volgen, slecht voorbeeld ook. Wil je als bedrijf klantgerichtheid écht doorvoeren, dan ligt er een taak voor iedereen in het bedrijf. Hoe je dat doet? Maak het makkelijk en mogelijk, voorkom de motivatieparadox door je op het juiste doel te richten én zie je bedrijf als ee…

Zomerspecial | In crisistijd kun je beter zinloze dingen doen, dan helemaal nietsLuister  

Wat nu als de vraag naar jouw producten of diensten afneemt als gevolg van de huidige economisch uitdagende tijd? Dan kun je als bedrijf maar beter roeien met de riemen die je hebt: je klanten. Zij zijn de enigen die zorgen voor inkomsten en zijn jouw reddingsboei. Jos Burgers veelgevraagd spreker …

Zomerspecial | Kunnen bedrijven nog het verschil maken met digitaal gebruiksgemak?Luister  

Digitaal gebruiksgemak is een minimumvoorwaarde om aantrekkelijk te zijn voor klanten. Hebben de frictionhunters binnen jouw bedrijf al ontdekt waar het hapert? En hoe zorg je buiten de digitale contacten voor écht onderscheidende klantgerichtheid? Plus: wie toekomstbestendig wil zijn kan niet om m…

Zomerspecial | De superkracht van LinkedInLuister  

Hoe zorg je voor maximale impact op enige zakelijke online netwerkplatform? Wat is juist slim om te doen en wat kun je beter laten als je jezelf professioneel wilt profileren? En op welke wijze kun je beïnvloedingstechnieken gericht inzetten? Marjolein Bongers LinkedIn Expert en auteur van het boe…

Zomerspecial | Klantgerichtheid hoeft niet oprecht te zijnLuister  

Is een nepglimlach klantgericht? Kun je klantcontact maar beter vermijden als je een chagrijnige dag hebt? En welk effect hebben de onzekere economische tijden op de vriendelijkheid die klanten van jou mogen verwachten? Niek van den Adel veelgevraagd spreker, inspirator en bestsellerauteur heeft d…

Zomerspecial | Bedrijven schrikken klanten af met hun naamLuister  

Restaurants, thuiszorginstellingen, ziekenhuizen, banken en tal van andere bedrijven maken zich er schuldig aan: afschrikwekkende en dus buitengewoon klantONvriendelijke bedrijfsnamen waar ze zich mee tooien. En dat is zonde. In deze zomerspecial van Dé Klantenpodcast is Erwin Wijman te gast merke…

Zomerspecial | Maak taal onderdeel van je businessplanLuister  

De juiste woordkeuze is essentieel voor échte klantgerichtheid! Hoe spreek je de taal van je klanten en weet je ze écht te raken? Op welke manier maak jij in het hele commerciële proces de persoonlijke connectie? En wat is dé manier om je te onderscheiden?

Zomerspecial | Herinneringen creëren voor jouw klantenLuister  

Zomergast is deze special van Dé Klantenpodcast is Sydney Brouwer, veelgevraagd spreker over klantgerichtheid en auteur van de boeken Klantgericht Leiderschap en Six Start Service. Host én collega-klantgerichtheidsexpert Daniëlle de Jonge spreekt met hem over de ultieme service voor klanten. Weet…

Zomerspecial | Free publicity voor jou als expertLuister  

Zomergast in deze special van Dé Klantenpodcast is Janneke van Heugten, oprichter van mediaplatform VIDM en uitgeroepen tot een van de 10 jonge communicatietoppers die de toekomst van het communicatievak bepalen. Met haar spreek ik over het belang van media-aandacht als het gaat om vinden en houden…

#1 van de top 5 om onweerstaanbaar aantrekkelijk te zijn voor klantenLuister  

Daniëlle en Jos hebben het afgelopen half jaar in Dé Klantenpodcast veel inzichten met je gedeeld over hoe je onweerstaanbaar aantrekkelijk wordt voor klanten. In deze laatste afleveringen voor de speciale zomerpodcastserie leggen zij elkaar uit wat hun persoonlijke top 5 is van inzichten die zij …

#2 van de top 5 om onweerstaanbaar aantrekkelijk te zijn voor klantenLuister  

Daniëlle en Jos hebben het afgelopen half jaar in Dé Klantenpodcast veel inzichten met je gedeeld over hoe je onweerstaanbaar aantrekkelijk wordt voor klanten. In deze laatste afleveringen voor de speciale zomerpodcastserie leggen zij elkaar uit wat hun persoonlijke top 5 is van inzichten die zij …

#3 van top 5 om onweerstaanbaar aantrekkelijk te zijn voor klantenLuister  

Daniëlle en Jos hebben het afgelopen half jaar in Dé Klantenpodcast veel inzichten met je gedeeld over hoe je onweerstaanbaar aantrekkelijk wordt voor klanten. In deze laatste afleveringen voor de speciale zomerpodcastserie leggen zij elkaar uit wat hun persoonlijke top 5 is van inzichten die zij …

#4 van top 5 om onweerstaanbaar aantrekkelijk te zijn voor klantenLuister  

Daniëlle en Jos hebben het afgelopen half jaar in Dé Klantenpodcast veel inzichten met je gedeeld over hoe je onweerstaanbaar aantrekkelijk wordt voor klanten. In deze laatste afleveringen voor de speciale zomerpodcastserie leggen zij elkaar uit wat hun persoonlijke top 5 is van inzichten die zij …

#5 van top 5 om onweerstaanbaar aantrekkelijk te zijn voor klantenLuister  

Daniëlle en Jos hebben het afgelopen half jaar in Dé Klantenpodcast veel inzichten met je gedeeld over hoe je onweerstaanbaar aantrekkelijk wordt voor klanten. In deze laatste afleveringen voor het zomerreces leggen zij elkaar uit wat hun persoonlijke top 5 is van inzichten die zij zelf in hun car…

Online klanten overtuigen is zo eenvoudig nog niet!Luister  

Het op afstand contact houden met klanten is zeker efficiënter, maar is het ook effectief? Ook klanten werken vaak vanuit huis, de bereikbaarheid is daardoor een stuk lastiger en ook online beïnvloeding is een vak apart. Bovendien geldt voor digitaal contact net zo goed een professionele aanpak. D…

Medewerkers zonder visitekaartje zijn je belangrijkste visitekaartjeLuister  

Een onweerstaanbare indruk van medewerkers op de klantenservice, accountmanagers en directie krijgt volop aandacht bij de meeste bedrijven. Wie te vaak vergeten worden als het gaat om totale klantbeleving zijn juist de andere medewerkers. De monteurs, magazijnmedewerkers, het inkoopteam of collegas …

Sommige klanten kun je het nooit naar de zin makenLuister  

Waar de ene klant dolenthousiast is, kan de andere zomaar soms veel te veel vragen. Of lastig zijn. Of gewoon een zeurpiet. Althans, dat ervaren sommige mensen die dat klantcontact hebben zo. Ligt het dan aan de klant of aan jezelf? Daniëlle en Jos bespreken wat er voor nodig is om het klanten wél…

Onderscheidend zijn is na de crisis nog belangrijker dan ervoor!Luister  

Je onderscheiden van concurrenten was altijd al een succesfactor. Maar de crisis maakt dat markten krimpen, waardoor de strijd om marktaandeel heviger zal zijn dan ooit tevoren. Daniëlle en Jos bespreken wat daarvan de gevolgen zijn voor je marketingbeleid.

Google Ads is een zwaar overschat promotiemiddelLuister  

Is Google Ads de ultieme reddingsboei als je op zoek bent naar nieuwe klanten? In hoeverre is dat online promotiemiddel een soort van hele dure Gouden Gids? Daniëlle en Jos vragen zich of de daarin geïnvesteerde euros welbesteed zijn of weggegooid geld.

Virtueel netwerken is net zo effectief als fysiek netwerkenLuister  

Je kunt van ontbijt tot diner-met-avondprogramma allerlei netwerkbijeenkomsten bezoeken om nieuwe klanten te ontmoeten en aan relatiebeheer te doen. Is dat zinvol of kun je net zo goed online netwerken via social media? Scheelt immers ontzettend veel tijd en is een stuk doelgerichter. Daniëlle en J…

Door de crisis is je WHY niet langer relevantLuister  

Nu het crisis is hoeven we ons niet meer af te vragen wat onze WHY is! Ondernemend Nederland is de afgelopen jaren druk geweest met het zoeken naar haar Why, indachtig de theorie van Simon Sineks Golden Circle. In hoeverre is die zoektocht nog relevant nu veel bedrijven het water aan de lippen staat…

Onredelijke klanten moet je gewoon opvoedenLuister  

Sommige klanten zorgen voor kromme tenen of worden als lastig ervaren. Ligt dat dan aan de klant of aan de wijze waarop jij met de klant omgaat? Is het nodig om een klant te (her)opvoeden of is er een makkelijkere en effectievere manier om de samenwerking weer soepel te laten verlopen? Daniëlle e…

Veel bedrijven hebben liever niet dat je ze beltLuister  

Het bellen met klanten wordt door veel bedrijven beschouwd als een kostenpost die je zoveel mogelijk moet zien te drukken. Daniëlle en Jos bediscussiëren in hoeverre dat verstandig is, in een tijd waarin het aantal echte contactmomenten met klanten toch al sterk afneemt.

In tijden van crisis kun je laten zien dat je er écht bent voor je klanten!Luister  

Ondernemend Nederland piept en kraakt, nu het door de coronacrisis gedwongen is de deuren te sluiten. Voor veel ondernemers is overleven de eerste prioriteit. Heb jij klanten die bereid zijn jou daarbij te helpen? En wat doe jijzelf om jouw klanten te helpen de crisis door te komen? Daniëlle en Jos…

Laat klanten jouw verkoopstrategie bepalenLuister  

Welke producten of diensten ga je aanbieden? En voor welke doelgroep is jouw bedrijf interessant? Dat kun je allemaal zelf bedenken in strategische sessies, brainstormbijeenkomsten of samen met een coach. Of je kunt het vragen aan jouw klanten, want die hebben een goede kijk op wat ze graag willen h…

Klanten bevelen je niet snel aan bij anderenLuister  

Desgevraagd geven klanten in onderzoeken aan jouw bedrijf te zullen aanbevelen bij anderen. Maar doen zij dat ook echt? De kans is groot van niet! Daniëlle en Jos bespreken in deze aflevering van Dé Klantenpodcast hoe dat komt en of het wel zinvol is die vraag te blijven stellen.

Zonder maatschappelijke impact laten klanten je links liggenLuister  

Zon 70% van de Nederlandse klanten verwacht dat bedrijven zich actief inzetten voor sociale en ecologische vraagstukken. Wat nu als maatschappelijke impact niet zo makkelijk in een bedrijfsproces toe te passen is? We hebben het erover in Dé Klantenpodcast.

Klanten nemen je pas serieus, als je jezelf niet zo serieus neemtLuister  

Daniëlle en Jos bediscussiëren in deze aflevering het belang van zelfrelativering als het je het vertrouwen van klanten wilt winnen. Nu in je podcast op en op BNR.nl.

In offertes is prijs het minst interessantLuister  

Is de prijs echt het enige wat telt? Of kun je de inhoud zo aantrekkelijk maken dat de klant ook bereid is om niet voor de goedkoopste aanbieder te kiezen? Luister naar De Klantenpodcast.

Social media worden steeds minder belangrijkLuister  

Natuurlijk zijn social media voor veel bedrijven en zelfstandigen belangrijk als het gaat om het krijgen en vasthouden van klanten. Daniëlle en Jos bediscussiëren of dat wel zo blijft? Het aanbod aan boodschappen groeit namelijk alsmaar, terwijl de kijk- en luistertijd van klanten niet toeneemt.

Zet niet de klant maar jezelf op nummer 1Luister  

Zorg je er eerst voor dat het goed gaat met jou, zodat je klanten optimaal kunt helpen? Of kies je er voor om jezelf ondergeschikt te maken aan klanten, waardoor je veel waardering krijgt en daardoor goed in je vel zit? Ofwel: wie heeft er topprioriteit in jouw werk. En precies daarover discussiëre…

Als je fans hebt, hoef je je basis niet op orde te hebbenLuister  

Daniëlle en Jos vragen zich in deze aflevering af, of het wel nodig is om als bedrijf je basis helemaal op orde te hebben als klanten fan van je zijn? Waarom wachten met het overtreffen van de verwachtingen van klanten tot je je zaakjes voor elkaar hebt? Want dat lukt je misschien wel nooit!

Als je omzet wilt moet je klanten ‘stalken’Luister  

Denken klanten vanzelfsprekend aan je als ze je eenmaal kennen? Komen nieuwe opdrachten automatisch binnen na een onvergetelijke indruk? Of zijn er slimme offline en online manieren waardoor je top of mind blijft? In deze aflevering van Dé Klantenpodcast reiken Daniëlle en Jos je ideeën aan om ne…

Veel medewerkers vinden klantgerichter worden onzin!Luister  

Daniëlle en Jos bediscussiëren in deze aflevering van Dé Klantenpodcast hoe het komt dat veel medewerkers moeilijk te motiveren zijn om hun klantgerichtheid te verbeteren. Hoe komt dat en wat is ervoor nodig om dat te veranderen?

Bescheidenheid siert de mens, maar verkoopt voor geen meterLuister  

Bescheiden zijn is een mooie eigenschap, alleen zit het vaak in de weg bij het bereiken van zakelijke doelen. Wat zijn de beste manieren om jezelf te laten zien, zonder van de daken te schreeuwen hoe geweldig goed je bent? En hoe vraag jij aan klanten en andere relaties in je netwerk wat je nodig he…

Wie veel adverteert is gewoon niet goed genoeg!Luister  

Waarom zou je adverteren als je echt onderscheidend bent? Is het geen zwaktebod als je reclame moet maken om aan klanten te komen? Luister naar een nieuwe editie van De Klantenpodcast.

Door klanttevredenheidsonderzoeken daalt de klanttevredenheidLuister  

De klanttevredenheid daalt door klanttevredenheidsonderzoeken. Nederland enquêteert zich een ongeluk, waardoor klanten een steeds grotere hekel krijgen aan al die klanttevredenheidsonderzoeken.

Stop met het kerstgeschenk!Luister  

Stop met het kerstgeschenk! Voor klanten én voor medewerkers. Is een kerstcadeau nog wel origineel en van deze tijd? En als je een relatiegeschenk geeft: wat dan? Luister naar de eerste editie van Dé Klantenpodcast, met Daniëlle de Jonge en Jos Burgers.