Podcast Zoeker

Dé Klantenpodcast | BNR

Dé Klantenpodcast | BNR

Zakelijk  |  83 afleveringen

Dé podcast over eigentijdse klantgerichtheid met elke aflevering praktische tips, verfrissende inzichten en praktijkvoorbeelden die je helpen om de verwachtingen van jouw klanten te overtreffen. Met Danielle de Jonge

Rake openingszinnen en uitsmijters voor zakelijke tekstenLuister  

Aandacht trekken! In e-mails, offertes, posts op social media en alle andere teksten die je voor klanten schrijft. Jezelf positief onderscheiden, teksten persoonlijker en leuker maken én het imago van je organisatie versterken. En dat allemaal dankzij pakkende binnenkomers en afsluiters. Want aanda…

Zo overwin je netwerkdrempels – en haal je meer uit elke bijeenkomstLuister  

Na talloze online netwerkbijeenkomsten kun je eindelijk weer naar live lunches, seminars en andere gelegenheden. Om nieuwe mensen te leren kennen, de banden met bestaande zakenrelaties aan te halen of frisse inspiratie op te doen. Podcasthost Daniëlle de Jonge spreekt in deze aflevering met netwerk…

De klantenservice als profit centerLuister  

Klantenservice kent vele service. Om eens wat te noemen: telefonisch, chat, chatbots, website, reviews, whatsapp, e-mail en social media. Waar kies je voor en wat vooral niet? En als je klantenservice dan goed inricht, hoe zorg je er dan voor dat het geen kostenpost is maar juist opbrengsten levert?…

Nieuwe LinkedIn-features voor extra klantgerichtheidLuister  

Hoe kan het nieuwe belletje op LinkedIn-profielen je helpen met relatiebeheer? Waarom maakt de paarse cirkel jouw profiel nóg aantrekkelijker? En op welke manier spreek je – letterlijk – jouw LinkedIn-connecties meer aan? In deze aflevering van Dé Klantenpodcast geven podcasthost Daniëlle de…

Winnende offertes schrijven? Deze neurotips helpen je!Luister  

Slimme aanpassingen die de kwaliteit van jouw offertes flink omhoog brengen: wie wil dat nou niet?! Podcasthost Daniëlle de Jonge spreekt in deze aflevering van Dé Klantenpodcast met Saskia Kerkhof – specialist in neuropsychologie in offertes. Over onder meer: Het primacy-recency-effect voor ee…

Klanten verleiden of misleiden: pas op de valkuilen!Luister  

Klanten verleiden of misleiden. De scheidslijn is soms heel dun! En misleiden gebeurt zeker niet altijd expres. Integendeel. Met ondernemer en jurist Charlotte Meindersma gaat podcasthost Daniëlle de Jonge in gesprek over: Wat zijn de ethische en juridische grenzen bij het aantrekken van klanten?…

Verbaal Meesterschap: tips voor iedereen die gehoord wil wordenLuister  

Wat voor gevoel geef jij klanten in een gesprek? Hoe belangrijk is wat je juist níet zegt? Wat maakt dat je krijgt wat je wilt? Remco Claassen gaat in deze aflevering van Dé Klantenpodcast in gesprek met host Daniëlle de Jonge over het beïnvloeden van klanten met Verbaal Meesterschap. Een podca…

Bromvliegen: details die het gedrag van klanten sturenLuister  

Kleine dingen met een groot effect: bromvliegen. Als je ze eenmaal herkent zie je ze overal! Sommige wil je graag vermijden, andere omarm je met vol enthousiasme. Podcasthost Daniëlle de Jonge spreekt met Eva van den Broek en Tim den Heijer, auteurs van de bestseller Het Bromvliegeffect. Een razen…

Leren van jouw klanten: zo doe je dat!Luister  

Wat kun je doen om klanten echt te begrijpen, zodat je nóg klantgerichter wordt? Hoe gedragen klanten zich als ze niet met jou in contact zijn, zodat je weet welke plek jouw product of dienst inneemt in hun leven? En welke vragen wil je zeker aan klanten stellen, zodat je jouw commerciële proces k…

Zo doen klanten vaker wat je wiltLuister  

Zo doen klanten vaker wat je wilt

Creativiteit als ultieme klantenbinderLuister  

Creativiteit als ultieme klantenbinder

Agressieve klanten voorkomen én stoppenLuister  

Agressieve klanten voorkomen én stoppen

Rake teksten die klanten overtuigenLuister  

Rake teksten die klanten overtuigen

Drie klantgerichte tech-ontwikkelingen om op in te spelenLuister  

Drie klantgerichte tech-ontwikkelingen om op in te spelen

De klantgerichte communicatiekracht van muziekLuister  

De klantgerichte communicatiekracht van muziek

Sales vanuit je hart creëert verkoopsuccesLuister  

Sales vanuit je hart creëert verkoopsucces

Klantgericht communiceren met kunstLuister  

Klantgericht communiceren met kunst

Pinterest: dat is toch alleen voor vrouwen?Luister  

Pinterest: dat is toch alleen voor vrouwen?

Customer journey: aan de tekentafel met de klantLuister  

Customer journey: aan de tekentafel met de klant

Toptips voor LinkedIn, Insta en GoogleLuister  

Toptips voor LinkedIn, Insta en Google

Retail na de corona-impact: Google verteltLuister  

Retail na de corona-impact: Google vertelt

Als klanten doelwit zijn van cybercrimeLuister  

Als klanten doelwit zijn van cybercrime

Zo maak je online netwerkbijeenkomsten dynamischLuister  

Zo maak je online netwerkbijeenkomsten dynamisch

Zakelijk Tinderen is het nieuwe normaalLuister  

Zakelijk Tinderen is het nieuwe normaal

Clubhouse, TikTok, Pinterest: moet je overal aan mee doen?Luister  

Dé Klantenpodcast- Moet je met alles meedoen?

Bedrijven focussen te veel op transactie en te weinig op emotieLuister  

Bedrijven focussen te veel op transactie en te weinig op emotie

RUMAG. over succes, vallen én glansrijk opstaanLuister  

RUMAG. over succes, vallen én glansrijk opstaan

Focus beter op consistente klantbeleving dan op verwachtingen overtreffenLuister  

Focus beter op consistente klantbeleving dan op verwachtingen overtreffen

Tools en geautomatiseerde berichten op LinkedIn: zin of onzin?Luister  

Tools en geautomatiseerde berichten op LinkedIn: zin of onzin?

Facebook over online zakendoenLuister  

932021KlantenpodcastspecialArnoLubrunFacebookBenelux.mp3

Een verpletterend goede online indruk maken is lastigLuister  

Een verpletterend goede online indruk maken is lastig

Special: Wat bedrijven kunnen leren van CliniclownsLuister  

Special: Wat bedrijven kunnen leren van Cliniclowns

Klanten entertainen is vooral iets voor corporatesLuister  

Klanten entertainen is vooral iets voor corporates

Echt eigenaarschap van klantgerichtheid is onhaalbaarLuister  

Echt eigenaarschap van klantgerichtheid is onhaalbaar

Op LinkedIn druipt de zelfpromotie ervan afLuister  

19012021KlantenpodcastMarjoleinLinkedInzelfpromotie.mp3

Vijf klantgerichtheidsexperts: zo ziet 2021 er uitLuister  

Vijf klantgerichtheidsexperts: zo ziet 2021 er uit

Klanten kopen alleen bij je als je ergens voor stáátLuister  

Klanten kopen alleen bij je als je ergens voor stáát

Special: interview Gijs Derks, Commercieel Directeur 2020Luister  

Special: interview Gijs Derks, Commercieel Directeur 2020

Focus op klantbelevenis is niet meer van deze tijdLuister  

Focus op klantbelevenis is niet meer van deze tijd

LinkedIn-content maken is lastig en tijdrovendLuister  

LinkedIn-content maken is lastig en tijdrovend

Special: interview over retail met GoogleLuister  

Special: interview over retail met Google

Alleen managers weten wat het beste is voor de klantLuister  

Alleen managers weten wat het beste is voor de klant

Je tarief verlagen is een slimme zet in lastige tijdenLuister  

Je tarief verlagen is een slimme zet in lastige tijden

Niet-tech-bedrijven krijgen het moeilijk om klanten tevreden te houdenLuister  

Niet-tech-bedrijven krijgen het moeilijk om klanten tevreden te houden

Klanten werven via LinkedIn is puur geluk hebbenLuister  

Klanten werven via LinkedIn is puur geluk hebben

Klantgerichtheid begint in de directiekamerLuister  

Klantgerichtheid begint in de directiekamer

Zomerspecial | In crisistijd kun je beter zinloze dingen doen, dan helemaal nietsLuister  

Zomerspecial | In crisistijd kun je beter zinloze dingen doen, dan helemaal niets

Zomerspecial | Kunnen bedrijven nog het verschil maken met digitaal gebruiksgemak?Luister  

Zomerspecial | Kunnen bedrijven nog het verschil maken met digitaal gebruiksgemak?

Zomerspecial | De superkracht van LinkedInLuister  

Zomerspecial | De superkracht van LinkedIn

Zomerspecial | Klantgerichtheid hoeft niet oprecht te zijnLuister  

Zomerspecial | Klantgerichtheid hoeft niet oprecht te zijn

Zomerspecial | Bedrijven schrikken klanten af met hun naamLuister  

Zomerspecial | Bedrijven schrikken klanten af met hun naam

Zomerspecial | Maak taal onderdeel van je businessplanLuister  

Zomerspecial | Maak taal onderdeel van je businessplan

Zomerspecial | Herinneringen creëren voor jouw klantenLuister  

Zomerspecial | Herinneringen creëren voor jouw klanten

Zomerspecial | Free publicity voor jou als expertLuister  

Zomerspecial | Free publicity voor jou als expert

#1 van de top 5 om onweerstaanbaar aantrekkelijk te zijn voor klantenLuister  

#1 van de top 5 om onweerstaanbaar aantrekkelijk te zijn voor klanten

#2 van de top 5 om onweerstaanbaar aantrekkelijk te zijn voor klantenLuister  

#2 van de top 5 om onweerstaanbaar aantrekkelijk te zijn voor klanten

#3 van top 5 om onweerstaanbaar aantrekkelijk te zijn voor klantenLuister  

#3 van top 5 om onweerstaanbaar aantrekkelijk te zijn voor klanten

#4 van top 5 om onweerstaanbaar aantrekkelijk te zijn voor klantenLuister  

#4 van top 5 om onweerstaanbaar aantrekkelijk te zijn voor klanten

#5 van top 5 om onweerstaanbaar aantrekkelijk te zijn voor klantenLuister  

#5 van top 5 om onweerstaanbaar aantrekkelijk te zijn voor klanten

Online klanten overtuigen is zo eenvoudig nog niet!Luister  

Online klanten overtuigen is zo eenvoudig nog niet!

Medewerkers zonder visitekaartje zijn je belangrijkste visitekaartjeLuister  

Medewerkers zonder visitekaartje zijn je belangrijkste visitekaartje

Sommige klanten kun je het nooit naar de zin makenLuister  

Sommige klanten kun je het nooit naar de zin maken

Onderscheidend zijn is na de crisis nog belangrijker dan ervoor!Luister  

Onderscheidend zijn is na de crisis nog belangrijker dan ervoor!

Google Ads is een zwaar overschat promotiemiddelLuister  

Google Ads is een zwaar overschat promotiemiddel

Virtueel netwerken is net zo effectief als fysiek netwerkenLuister  

Virtueel netwerken is net zo effectief als fysiek netwerken

Door de crisis is je WHY niet langer relevantLuister  

Door de crisis is je WHY niet langer relevant

Onredelijke klanten moet je gewoon opvoedenLuister  

Onredelijke klanten moet je gewoon opvoeden

Veel bedrijven hebben liever niet dat je ze beltLuister  

Veel bedrijven hebben liever niet dat je ze belt

In tijden van crisis kun je laten zien dat je er écht bent voor je klanten!Luister  

In tijden van crisis kun je laten zien dat je er écht bent voor je klanten!

Laat klanten jouw verkoopstrategie bepalenLuister  

Laat klanten jouw verkoopstrategie bepalen

Klanten bevelen je niet snel aan bij anderenLuister  

Klanten bevelen je niet snel aan bij anderen

Zonder maatschappelijke impact laten klanten je links liggenLuister  

Zonder maatschappelijke impact laten klanten je links liggen

Klanten nemen je pas serieus, als je jezelf niet zo serieus neemtLuister  

Klanten nemen je pas serieus, als je jezelf niet zo serieus neemt

In offertes is prijs het minst interessantLuister  

In offertes is prijs het minst interessant

Social media worden steeds minder belangrijkLuister  

Social media worden steeds minder belangrijk

Zet niet de klant maar jezelf op nummer 1Luister  

Zet niet de klant maar jezelf op nummer 1

Als je fans hebt, hoef je je basis niet op orde te hebbenLuister  

Als je fans hebt, hoef je je basis niet op orde te hebben

Als je omzet wilt moet je klanten ‘stalken’Luister  

Als je omzet wilt moet je klanten ‘stalken’

Veel medewerkers vinden klantgerichter worden onzin!Luister  

Veel medewerkers vinden klantgerichter worden onzin!

Bescheidenheid siert de mens, maar verkoopt voor geen meterLuister  

Bescheidenheid siert de mens, maar verkoopt voor geen meter

Wie veel adverteert is gewoon niet goed genoeg!Luister  

Wie veel adverteert is gewoon niet goed genoeg!

Door klanttevredenheidsonderzoeken daalt de klanttevredenheidLuister  

Door klanttevredenheidsonderzoeken daalt de klanttevredenheid

Stop met het kerstgeschenk!Luister  

Stop met het kerstgeschenk!