De toekomst van de media

S1E17: #17 Roland Sars (Media Distillery) over beeld-, logo- en gezichtsherkenning

De toekomst van de media
27-11-2019

Jaap van Zessen (chef Digitaal) en Niels Klaassen (verslaggever AD en regionale titels) gaan in gesprek met Roland Sars. Sars is CEO bij Media Distillery.

Sars is directeur van Media Distillery, een Nederlands bedrijf dat dagelijks alle radio en televisie-uitzendingen analyseert voor politici en bedrijven die willen weten wanneer ze onderwerp van gesprek of in beeld zijn. Met hulp van kunstmatige intelligentie worden video en audio gescand, klanten krijgen automatisch een melding met het bijbehorende fragment. ,,Daar komt bijna geen mensenwerk meer aan te pas”, zegt Sars in een nieuwe aflevering van De Social Podcast. ,,Zoveel uur radio en televisie zouden we met onze 35 medewerkers ook echt niet meer kunnen verwerken.”

Abonneer je ook via

Spotify https://spoti.fi/33knO6f

iTunes https://podcasts.apple.com/nl/podcast/de-social-podcast/id1267578493

en volg ons via Social Media: @DeSocialPodcast
Support the show.
Support the show: https://krant.nl
See omnystudio.com/listener for privacy information.