S1E17: #17 Roland Sars (Media Distillery) over beeld-, logo- en gezichtsherkenning
De toekomst van de media
27-11-2019
Sars is directeur van Media Distillery, een Nederlands bedrijf dat dagelijks alle radio en televisie-uitzendingen analyseert voor politici en bedrijven die willen weten wanneer ze onderwerp van gesprek of in beeld zijn. Met hulp van kunstmatige intelligentie worden video en audio gescand, klanten krijgen automatisch een melding met het bijbehorende fragment. ,,Daar komt bijna geen mensenwerk meer aan te pas”, zegt Sars in een nieuwe aflevering van De Social Podcast. ,,Zoveel uur radio en televisie zouden we met onze 35 medewerkers ook echt niet meer kunnen verwerken.”
Abonneer je ook via
Spotify https://spoti.fi/33knO6f
iTunes https://podcasts.apple.com/nl/podcast/de-social-podcast/id1267578493
en volg ons via Social Media: @DeSocialPodcast
Support the show.
Support the show: https://krant.nl
See omnystudio.com/listener for privacy information.