eCommerce Café - inspirerende gesprekken met eCommerce ondernemers

Customer Experience Anno 2020 met Jeroen Janssen

eCommerce Café - inspirerende gesprekken met eCommerce ondernemers
23-11-2020

Wil je te weten komen hoe TCXA naar customer experience kijkt? En hoe  hun visie impact heeft op gigantische bedrijven? Tijdens deze aflevering  van het eCommerce Cafe zal je de ervaringen horen van Jeroen Janssen.  Hij is namelijk de oprichter en eigenaar van The Customer Experience  Agency. Die zich, zoals de naam doet vermoeden, gespecialiseerd hebben  in customer experience.   
Jeroen Janssen is de oprichter van TCXA. Tijdens dit gesprek verdiepen  we ons in de customer experience. De backbone van elke onderneming, die  van je klein bedrijf een gigantische speler kan maken. Neem alvast een  drankje erbij en geniet van deze geweldige aflevering van het eCommerce  Cafe.   De TCXA is opgericht door Jeroen. Met als missie om een totale  klantenbeleving te creëren, die in staat is om te transformeren en zich  te hernieuwen zodat hij relevant blijft. Omdat TCXA erin gelooft dat  customer experience de sleutel naar succes is. Zij gebruiken hun  gecombineerde skills om problemen waar de klant mee worstelt op te  lossen. Je kan ze eerder zien als een bende slimme mensen die zich bezig  houden met strategy, brand, technologie en markting die focust op  customer experience. Onder hun klanten kan je grote namen tegekomen  zoals Jumbo, Nike, Dollar Shave Club enzoverder.  
Bekijk de nieuwe webshop van Dries ⁠⁠Trendy.nl⁠⁠
⁠eCommercelessen.com⁠ is een nieuwe podcast vol eCommerce lessen. Volg ⁠dries⁠ persoonlijk