een soort van recensie de podcast

32. Het Oneindige Verhaal (en oneindig gewauwel)

een soort van recensie de podcast
05-01-2022

Ook ik deed eraan mee. Onbewust weliswaar, maar ik had het kunnen weten. In de kerstvakantie ‘Het Oneindige Verhaal’ lezen. Ik had het al eens gelezen, maar niet deze versie. Je moet maar luisteren hoe dat zit. Ik kan je wel vertellen waarom ik niet benoem waarom het ineens overal is (overal is overdreven dat snap je. Overal is wel heel erg veel. Ik zag het gewoon heel veel binnen mijn bubbel. Dat is het). Want ik had het wel moeten vertellen. Daarom maar hier. De vertaling is 40 geworden. Er is een nieuwe versie. Die lees ik dus niet. Maar wel een vertaling. Maar niet degene die ik al had. Het zit anders. Dat ga ik je vertellen. In de doldwaze uitzending van vandaag. Wat ik je ook ga vertellen is: ???? Dat mensen enthousiast waren over het eindfeessie! ???? Dat @yorickgoldewijk de eerste gast van het jaar is. ???? En dat het soort van gesprekkie online staat. ???? En dat ik daaruit het een en ander laat horen. ???? En dat je dat soort van geprekkie gewoon moet gaan luisteren. ???? Maar je hoort ook m’n doelen voor het jaar. ???? Nieuwe statistieken. ???? Nieuwe pogingen om je aan het PUBLIEKSPARTICIPEREN te krijgen. ???? Dat een luisteraar enorm enthousiast is over een idee uit het ???? eindfeessie. ???? Dat over @uitgeverijwildeharen gaat. ???? Een anekdote wat niet met boeken te maken heeft. ???? Maar dat ben je wel gewend. ???? En dat daar een filmtip aan verbonden zit. ???? En ook nog eens een persoonlijk verhaal is. ???? Doe ik de @uitgeverijlemniscaat #kinderboekenchallenge hier. ???? En waarom ik dat doe. ???? Dat er aan mijn grootste en moeilijkste queeste prijzen komen te zitten. ???? Natuurlijk wat ik zoal las afgelopen week. ???? Een stukje publieksparticipatie waarvan ik heeeeeeeel graag wil dat je meedoet. ???? Als je je aangesproken voelt dan. ???? Een soort van recensie zal ik niet vergeten. ???? Een stukje voorlezen ook niet. ???? Deze eerste uitzending sluit ik af met dikke gitaren. ???? En zoveel meer… Wat een berg weer. Veel plezier ermee. En vergeet niet ‘een soort van gesprekkie’ met Yorick te luisteren. Doei! ps. laat me vooral weten waarom jij een boek leest! Of iets anders. Vind ik leuk. Luisteren kan via www.desebastiaan.nl/linkboom of gewoon abonneren op spotify, YouTube of Apple Podcast. Of ergens anders.