Gooische Business

20220429 – met oa een psychologisch inkijkje omtrent hoe A-merken je proberen te verleiden

Gooische Business
29-04-2022

Baukje Hiemstra is adviseur en organisator van het eerste Goois Filmfestival welke wordt gehouden op 11 mei in het Filmhuis Bussum. Vijf scholen doen er mee en 16 filmpjes zijn genomineerd voor "De eerste echte GOUDEN Labradoodle" .
Rick den Boggende maakt met zijn. Bedrijf “Caring Fieldmarketing”, uw producten beter zichtbaar, daar waar dat wordt verwacht. Zo ondersteunt het bedrijf van Rick campagnes van onder andere, Kruidvat, Unilever, en Grolsch …  en dat alles Onder het mom … We Care, Take Care!  Dit allemaal om ons als afnemer op de vloer van bijvoorbeeld de supermarkt te verleiden en te leiden naar het juiste schap van de Super!
Judith Hompe is de eigenaresse van “La Vie Virtueel”, een bedrijf dat ondernemers verder helpt in de wereld van digitale marketing.  Zo helpt zij mensen o.a. verder in het gebruik van platforms zoals Mailchimp, Mailpoet en Enormal. Onlangs kwam haar eerste boek uit, met als titel …..  “Verbindende E-Mailmarketing”, dat je mee neemt in het versturen van succesvolle nieuwsbrieven met onder andere Mailchimp.