Podcast Zoeker

Studio Beeckestijn

Studio Beeckestijn

Zakelijk  |  22 afleveringen

Podcasts waarin digitaal strateeg Bart Meerdink een hot shot ontvangt op het gebied van marketing, digital, customer experience, communicatie en data.

Hoe zorg je ervoor dat je (1st party) data slim gaat inzetten? Luister  

In 2023 gaat Google stoppen met het verzamelen van 3th party data. Dit maakt het belang van eigen data (1st party) alleen maar groter. Maar hoe ga je aan de slag met die 1st party data? Die vraag staat centraal in deze aflevering. Bart Meerdink gaat daarvoor in gesprek met Jessica Florentinus (data …

Hoe bouw je een goede chatbot?Luister  

Hoe begin je een chatbot? Waar ga je ermee doen? Lees je in over het onderwerp, ga sleutelen met tools en kijk naar hoe andere tech bedrijven dit doen. Badal vertelt hoe hij zich verdiept in het ontwikkelen van een goed werkende chatbot & deelt zijn visie.

Hoe kies je een goede MarTech stack?Luister  

Er zijn duizenden marketing tools waar je als marketeer uit kunt kiezen. Elke tool belooft gouden bergen en alles kan gekoppeld worden. Hoe bepaal je wat voor jou een goede tech stack is als er meerdere tools zijn die kunnen wat jij wil en er mooi uitzien? En wat kan Frans zeggen over het herzien va…

De emotionele kant van customer experienceLuister  

Binnen customer experience is het heel belangrijk om ook naar de emotionele context te kijken. Hoe doe je dat? Dit en nog veel meer hoor je in de nieuwste podcast van Studio Beeckestijn over customer experience!

Raak je doelgroep met storytellingLuister  

Storytelling wordt steeds belangrijker binnen organisaties. Maar waarom? Als je een goed product hebt, dan verkoopt het zichzelf toch? Ralph en Sander leggen uit wat een goed verhaal is en waarom dit zo belangrijk is.

Van contentmaker naar contentmarketeerLuister  

Wellicht maak je zelf ook gebruik van een contentstrategie. Maar hoe breng je daar structuur in aan? En wat is de kunst achter een succesvolle contentstrategie? Antal de Waij geeft tips voor een strategie waar je echt wat aan hebt. Daarnaast wordt volgens Antal 2021/2022 het jaar van social live st…

Transformatie naar een datagedreven organisatieLuister  

Een organisatie die datagedreven werkt en daardoor onderbouwde keuzes maakt. Maar hoe gaat dat? In deze podcast praten Frank van Delft en Reinoud de Jager over hun ervaringen bij het creëren van datagedreven organisaties.

Bouw een service excellence organisatieLuister  

Eric de Haan is oprichter van Seven en gespecialiseerd in management van customer value, customer service en customer complaints. Eric helpt organisaties hun klantgevoeligheid en klachtenmanagement integraal te ontwikkelen. Hij schreef onder meer De Tao van Service, is co-auteur van het boek Service…

Maak impact met brandingLuister  

Marcel Aalders is marketing- en merkstrateeg en laat je anders naar je huidige merk kijken. Hij is gespecialiseerd in merkpositioneringsvraagstukken en de vertaalslag ervan naar de meest effectieve (online) marketingstrategie. Als (interim-)marketingdirecteur en consultant met ruim 25 jaar ervaring…

Podcast over Growth Hacking: de belangrijkste tips & ontwikkelingenLuister  

Chris Out is oprichter en managing partner bij RockBoost, het eerste Growth Hacking Agency in Nederland. Chris heeft o.b.v. zijn ervaringen bij meer dan 100 organisaties het model de “7 pilaren van Growth Hacking” ontwikkeld, dat hij succesvol heeft geïmplementeerd bij bedrijven uit verschille…

Dé podcast over podcasts! Van concept tot succesLuister  

Mister Digital bestaat uit twee gepassioneerde professionals, Timo Kamst en Vincent Verhaak. Timo is ervaren radiomaker, producent en audio presentatietrainer. Vincent is een ervaren marketeer en ondernemer. Zij begeleiden bedrijven bij het produceren én in de markt zetten van eigen podcast conten…

Pinterest is geen social media kanaalLuister  

Ben je benieuwd naar hoe je Pinterest kunt inzetten voor jouw bedrijf? In deze podcast vertelt Archana Haarnack over de populairste categorie op Pinterest, waarom Pinterest geen social media kanaal is, wat je moet doen voor meer traffic naar je website en nog veel meer. En wordt Pinterest alleen geb…

Michiel Schouten over B2B marketingLuister  

Michiel Schouten is B2B marketing strateeg en demand generation specialist, met een verleden bij de zakelijke tak van Marktplaats.nl en meest recentelijk bij de Nederlandse MarTech scale-up Foleon.

Michael Straathof: Trends in e-mail marketingLuister  

Michael Straathof is co-founder en Digital Marketing Strategy Consultant bij 100%DRIVEN & 100%EMAIL. E-mailmarketing is een van de meest effectieve manieren om de boodschap bij de ontvanger te krijgen. E-mail is dan ook onmisbaar in een 'lead nurturing' programma. Hierbij draait het erom dat de lead…

Marcel Molenaar over LinkedInLuister  

Marcel Molenaar is Country Manager LinkedIn Benelux. Hij heeft inmiddels zo'n 20 jaar ervaring binnen de online marketing en mediawereld en is een gepassioneerd spreker over digitale ontwikkelingen en social media.

Durk Bosma over insights in klantgedragLuister  

Durk Bosma is marktonderzoekspecialist. Met zijn bedrijf Inzicht & Impact helpt hij opdrachtgevers met het effectief en efficiënt inzetten van marktonderzoek. Hij is co-auteur van het standaardwerk Wat is de vraag?, over hoe je marktonderzoek zo opzet dat het precies antwoord geeft op de juiste ond…

Roderik Teunissen, Trends in Management BoekenLuister  

Roderik Teunissen is directeur van Uitgeverij Van Duuren. Hij was te gast op het event Digital Marketing in 1 Day in 't Spant in Bussum. In gesprek met Egbert Jan van Bel vertelt hij over de wereld van het management boek en over de trends voor 2020.

Gita Oorburg: Digital Marketing Professional van het Jaar 2019Luister  

Tijdens het event Digital Marketing in 1 Day werd Gita Oorburg, Senior Marketingcommunicatie adviseur bij VGZ gekozen tot 'Digital Marketing Professional van het Jaar 2019'. Zij liet met haar digital marketing aanpak zien dat het toch mogelijk is om aandacht bij jongeren te creëren voor hun merk Be…

Actionable insights uit externe databronnenLuister  

Wat haal je allemaal uit externe data en hoe pas je dat toe in de praktijk? Waar moet je in investeren en hoe zit het met privacy? In deze podcastaflevering delen data-analisten Pim Wennekes (Riviq) en Maarten Jansen (Achmea) hun visies.

De belangsrijkste trends in social mediaLuister  

Dennis Sanchez is LinkedIn & eCommerce Trainer. Co-Founder bij Divergent Agency & Creatief Strateeg bij T-Mobile.

De Klant van de Toekomst. Interview met marketingstrateeg Sonja StalfoortLuister  

Sonja Stalfoort is eigenaar van PuurKlant, een strategisch marketingbureau. Zij richt zich dagelijks op het écht onderscheidend maken van organisaties. Sonja is kerndocent bij post-master opleiding Customer Centric Strategie & Leiderschap.

Online personalisatie & profilingLuister  

Martin van Kranenburg is conversiespecialist en heeft meer dan 20 jaar ervaring in website-optimalisatie. Hij heeft aan de wieg gestaan van de website van D-reizen en het succesvolle vakantiehuizen-verhuurplatform Micazu. Martin is een gepassioneerd spreker en neemt je in één dag mee hoe je websit…