Deze twaalfde afleveringen praten Mark en Matthijs over ‘onvervangbare’ merken. eSports. Coronanieuws en advertenties. En meer. Shownotes 07:53 #Thuiswerkfrustratie van Job Jan Altema https://twitter.com/jobjan/status/1245421158473838598 09:48 Alle films van de Japanse anime studio Ghibli op Netflix https://www.manners.nl/netflix-studio-ghibli-2/ 10:55 Trailer Sunderland ’til I die: Season 2 https://twitter.com/NetflixUK/status/1240231494439895042 12:38 Titeltrack Shipyards van The Lake Poets https://www.youtube.com/watch?v=NQGiN838G8M 12:52 Shipyards live Stadium of Light https://www.youtube.com/watch?v=hES3k29MyTs 14:46 Is onvervangbaar zijn het ultieme marketingdoel https://www.marketingweek.com/helen-edwards-ultimate-brand-goal/ 20:55 How not to Plan van Less Binnet https://www.bol.com/nl/p/how-not-to-plan/9200000096526616/ 23:04 Je advertentie naast coronanieuws. Goed of slecht idee https://www.marketingweek.com/marketers-advertiser-coronavirus-news/ 28:36 Engadget: eSports gaan door het dak https://www.engadget.com/2020-04-01-esports-coronavirus-ads-youtube-twitch-lcs-owl-nascar.html utm_campaign=homepage&utm_medium=internal&utm_source=dlE 34:00 ESPN doet eSports marathon met NBA2K, Madden NFL en Rocket League https://www.theverge.com/2020/4/3/21207446/espn-esports-marathon-tournament-nba2k-madden-nfl-f1-racing-rocket-league