Today's Milk - Podcast over marketing van vandaag.
Zakelijk | 17 afleveringen
Maandelijkse digital marketing podcast. Luister naar interviews met experts, hoor hier de laatste nieuwtjes, ontdek nieuwe tools en mogelijkheden. Alles om jouw merk- content-, media- of carrièrestrategie weer van vandaag te maken.
De toekomst van creatie & crossmedia optimalisatie begint vandaag.
LuisterToday's Milk - Podcast over marketing van vandaag. / 01-11-2023
In een wereld waarin marketeers vechten om de aandacht van de consument, neemt de urgentie voor inzicht in de ROI van marketing investeringen alsmaar toe. Een nieuwe generatie research oplossingen biedt marketeers nieuwe mogelijkheden om de kans op succesvolle campagnes te vergroten. Bernd van den...
'Generative AI voor digital advertising' met Jaimee Groen (DPG) en Bernd van den Thillart (Today's Milk)
LuisterToday's Milk - Podcast over marketing van vandaag. / 16-10-2023
Generative AI leek er plotseling te zijn en belooft een revolutie op vele vlakken. Tijdes Beyond Creativity neemt Jaimee je mee in ideeën rond de toekomst van digital advertising met Generative AI. Dit doet hij vanuit praktijkvoorbeelden uit de markt en meerdere oplossingen die gebouwd zijn door...
Diversiteit & inclusie in marketing door de lens van data
LuisterToday's Milk - Podcast over marketing van vandaag. / 05-10-2023
Naarmate de samenleving steeds diverser wordt, op vlak van etniciteit, actieve leeftijd, gender rollen, gezinssamenstelling, etc., ontstaat er een kloof tussen de realiteit en de typische representatie in marketing. Hierdoor worden merken en werkgevers steeds minder relevant voor een steeds groter p...
Zonder datastrategie ga je het niet redden in 2025.
LuisterToday's Milk - Podcast over marketing van vandaag. / 29-09-2023
De continue innovatie van onze digitale wereld, zoals de opkomst van web 3.0, daagt organisaties uit om hun data en touchpoints nóg beter te organiseren. Het in beeld hebben hiervan, en de customer experience daarop aanpassen, is essentieel. De markt en samenleving eist namelijk verdere data demo...
Employer branding als antwoord op een krappe arbeidsmarkt
LuisterToday's Milk - Podcast over marketing van vandaag. / 30-05-2023
De krapte op de arbeidsmarkt en de veranderende verwachtingen van de nieuwe generatie werknemers brengen uitdagingen met zich mee. In een competitieve arbeidsmarkt is het voor organisaties essentieel om zich te onderscheiden van de concurrentie, om zo het juiste talent aan te trekken en te behouden....
Wat is vandaag nog het belang van een merk?
LuisterToday's Milk - Podcast over marketing van vandaag. / 09-05-2023
Er is een hoop veranderd in onze relatie met merken. Want, waar we vroeger als snel een merk adoreerden als verheven iconen. Verwachten we vandaag de dag veel meer interactie en betrokkenheid van een merk. In deze podcast bespreekt onze Strategisch Creative Director Bernd van den Thillart, samen met...
Is de verandering in online zoekgedrag een kans voor de marketeer?
LuisterToday's Milk - Podcast over marketing van vandaag. / 13-03-2023
Ons online zoekgedrag verandert continue als gevolg van technologische ontwikkelingen. De consument is inmiddels een zoekprofessional geworden. In deze podcast praat John Lommers met online marketeers Malou Roesink en Erwin Bosman, over welke technologische ontwikkelingen hieraan ten grondslag ligge...
Bepaalt Intuïtie of Data succesvol Design?
LuisterToday's Milk - Podcast over marketing van vandaag. / 19-02-2023
In ons vakgebied verschuift (traditioneel) intuïtief ontwerp steeds meer naar data gedreven ontwerp. Daar waar we vroeger zochten naar iemand met een feilloos gevoel voor design, zijn we vandaag de dag vooral ook geïnteresseerd in mensen die hun interpretatievermogen inzetten voor het vinden van d...
Alles over privacy wetgeving, Walled Gardens en de afnemende macht van Google.
LuisterToday's Milk - Podcast over marketing van vandaag. / 18-01-2023
In deze aflevering praat John Lommers met Malou Roesink en Erwin Bosman, beide online marketeers bij Today’s Milk. Samen gaan we in op de gevolgen van steeds strengere privacywetgeving en hoe dit van invloed kan zijn op je mediaplan en je campagne aanpak. Ben je benieuwd wat deze experts te zeggen...
Today’s Milk. Een ‘nieuw bureau’ met een houdbaarheidsdatum tot ten minste 2025.
LuisterToday's Milk - Podcast over marketing van vandaag. / 01-01-2023
Vanaf 1 januari 2023 worden Today is Canday en WelikeMilk één bureau onder de naam Today’s Milk. Deze integratie is de laatste stap van de reeds in 2018 ingezette koers, welke is gebaseerd op het geloof in data- en technologie gedreven creatieve campagnes om relevantie en dus succes te kunnen bi...
Tomorrow it’s 2022. Today is Canday.
LuisterToday's Milk - Podcast over marketing van vandaag. / 31-12-2021
Ga jij met een fles champagne aan de mond feestend 2022 in? Of kijk je toch met klamme handjes uit naar de onzekerheden van een nieuw jaar? Vandaag is de dag om na te denken over welke kansen morgen ons gaat brengen. In ons eindejaarsblog deelt John Lommers zijn visie op die kansen én op de onzeker...
"De waardevolle waanzin van animatie" door Bernd van den Thillart
LuisterToday's Milk - Podcast over marketing van vandaag. / 28-10-2021
In conceptfases schetsen we regelmatig de key-visuals of de storyboards uit om het eerste, vaak abstracte gedachtegoed concreet over te kunnen brengen. Niet zelden horen we dan een klant zeggen; ‘ik vind deze illustraties zo eigenlijk ook al mooi’. Een compliment voor ons conceptteam, maar natuu...
"Een pandemie-proof bedrijf; ga er maar aanstaan" door Natascha van den Ende
LuisterToday's Milk - Podcast over marketing van vandaag. / 23-09-2021
Darwin riep het al: degenen die overleven zijn niet de sterksten, maar zij die zich het beste kunnen aanpassen aan veranderende omstandigheden. Hoe waar dit is, blijkt momenteel meer dan ooit, ook (of moet ik zeggen met name) in ons vakgebied.
"De kooien en kansen voor creativiteit" door Bernd van den Thillart
LuisterToday's Milk - Podcast over marketing van vandaag. / 16-08-2021
Is technologie het hekwerk dat creativiteit in ons communicatievak eerder kooit dan faciliteert? Today is Canday creative director Bernd van den Thillart schreef er een blog over, dat ook als podcast te beluisteren is.
De Cookies zijn bijna op! Gelukkig!
LuisterToday's Milk - Podcast over marketing van vandaag. / 21-07-2021
Wat hebben de Scouting en Google gemeen? Precies: ze verdienen alle twee goed geld met het verkopen van cookies (de scouting in de USA alleen al $800.000.000,- jaarlijks). Maar op de advertentiecookie lijkt straks toch echt niet meer getrakteerd te gaan worden.
Aan tafel met: Brabant Geeft Energie
LuisterToday's Milk - Podcast over marketing van vandaag. / 22-01-2021
Wij hebben klanten waar je energie van krijgt. Klanten die gaan voor resultaat en die hun verantwoordelijkheid nemen. Klanten waarbij 1 + 1, 2 is. Brabant Geeft Energie, what’s in a name, is zo’n klant.De provincie Noord Brabant zet fors in op het gebruik van duurzame energie, jaagt baanbrekende...
Aan tafel met: Beter Bed
LuisterToday's Milk - Podcast over marketing van vandaag. / 22-01-2021
'Fun to work with’ staat bij ons hoog in het vaandel. Zowel intern als uiteraard met onze klanten. Dat kun je natuurlijk op onze blauwe ogen geloven, maar we laten dit graag onze klanten zelf vertellen. Want het is juist de persoonlijke dynamiek met en betrokkenheid van onze partners, die ons...