ZIGT op Media
Zakelijk | 20 afleveringen
Bij ZIGT op Media praten wij met onze experts over alle in’s en out’s en de laatste ontwikkelingen in de media- en marketingwereld.
“Wij willen pas kijkcijfers na een week voor pers en publiek” – In gesprek met Talpa & RTL
LuisterZIGT op Media / 12-07-2023
In deze podcast van ZIGT op Media gaan we in gesprek met Allard Ruyl van Talpa Media Solutions en Ton Rozestraten van RTL Nederland & Ad Alliance. In deze aflevering hebben we het onder andere over de toekomst van lineaire TV, het Nationaal Media Onderzoek en de opkomst van Addressable TV.
"Wij denken dat sporters heel veel geld verdienen, wat niet zo is" - In gesprek met House of Sports
LuisterZIGT op Media / 06-07-2023
In deze podcast van ZIGT op Media gaan we in gesprek met Dille Rikkert en Bart de Vries over de koppeling tussen merken en sporters, atletenmanagement en (sport)events.
Het Medialandschap in 2023
LuisterZIGT op Media / 27-01-2023
2023 belooft een spannend mediajaar te worden. In deze aflevering bespreken Christiaan van Dijk (Director Business Development) en Rogier Bruggeman (CEO) samen met Tom Jessen alle op stapel staande veranderingen.
De Media Branchevereniging - In gesprek met PMA en VIA
LuisterZIGT op Media / 22-12-2022
Na met verschillende exploitanten aan tafel te hebben gezeten, was het de hoogste tijd om het gesprek aan te gaan met de partijen die de belangen van mediabureaus behartigen. We gingen in gesprek met Johan Smit van PMA en Saskia Baneke van VIA.
De Nieuwsmedia markt - In gesprek met Mediahuis en DPG Media
LuisterZIGT op Media / 18-10-2022
Twee van de grootste mediabedrijven van Nederland waren te gast in onze studio: Mediahuis en DPG Media. We vroegen ze alles omtrent nieuwsmedia want er gebeurt anno 2022 heel veel. Zo hebben we het over betaalmuren, cookies, fake news en nog veel meer.
De Bioscoopmarkt - In gesprek met Jean Mineur Mediavision & Warner Bros. Pictures
LuisterZIGT op Media / 29-06-2022
In een serie speciale afleveringen van ZIGT op Media gaan we één keer per maand in gesprek met exploitanten in de verschillende branches. In deze aflevering duiken wij in de bioscoop markt met Marlene Wickel, Managing Director van Jean Mineur Mediavision én Hajo Binsbergen, Managing Director van...
Cookieloze toekomst deel II - In gesprek met Ronald
LuisterZIGT op Media / 31-05-2022
De cookieloze toekomst komt met rasse schreden dichterbij. Maar hoe erg is dat eigenlijk? Bij ZIGT zien we eigenlijk vooral kansen. Want er zijn genoeg alternatieven om nog steeds jouw doelgroep te bereiken. Digital media director Ronald legt alles haarfijn voor jullie uit.
De Out of Home markt - In gesprek met Hannelore Majoor & Eric Kip
LuisterZIGT op Media / 25-05-2022
In een serie speciale afleveringen van ZIGT op Media gaan we één keer per maand in gesprek met exploitanten in de verschillende branches. In deze aflevering doken wij in de out-of-home markt met Hannelore Majoor van JCDecaux en Eric Kip van Global Media (voorheen Exterion). Zo kwamen de concessies...
Podcasts achter de betaalmuur - In gesprek met Tom Jessen
LuisterZIGT op Media / 20-05-2022
Met de komst van Scandinavische podcast platformen Podimo en Podme verdwijnen steeds meer podcasts achter de betaalmuur. Tom Jessen licht deze trend verder toe en vertelt hoe de toekomst in de podcast wereld eruit gaat zien.
De audiomarkt - In gesprek met Frank Volmer & Joris van der Pol
LuisterZIGT op Media / 20-04-2022
In een serie speciale afleveringen van ZIGT op Media gaan we één keer per maand in gesprek met exploitanten in de verschillende branches. Het spits werd afgebeten door Frank Volmer van de Ster en Joris van der Pol van Talpa en Audify. Zij gingen diep in op het onderwerp audio en gingen ook nog hea...
Cookieloze toekomst - In gesprek met Ronald
LuisterZIGT op Media / 08-04-2022
De cookieloze toekomst komt met rasse schreden dichterbij. Maar hoe erg is dat eigenlijk? Bij ZIGT zien we eigenlijk vooral kansen. Digital media director Ronald legt alles haarfijn voor jullie uit.
Het succes van Social Advertising bij Auto.nl - In gesprek met Humphry
LuisterZIGT op Media / 17-02-2022
Auto.nl is een webshop die het zoeken en vinden van een nieuwe auto zo makkelijk mogelijk maakt. Nu koop je een auto niet niet terwijl je onderuitgezakt op de bank op je telefoon door je tijdlijn scrollt. Logisch dat Auto.nl niet direct overwoog om social advertising in de marketing mix op te nemen....
Online Design trends 2022: De QR code - In gesprek met Désirée
LuisterZIGT op Media / 04-02-2022
In een serie korte podcasts nemen we de (web)designtrends voor 2022 door. In aflevering 1: De QR-code. Wat heeft een veredelde streepjescode eigenlijk met design te maken?
Wat is Social Commerce? - In gesprek met Loes & Humphry
LuisterZIGT op Media / 01-02-2022
Social commerce groeit als kool en tot drie keer sneller dan traditionele e-commerce. Wat is het precies en waar liggen de kansen voor merken? Collega's Loes en Humphry van Created First leggen het haarfijn uit.
Zakelijke gevolgen van het The Voice schandaal - In gesprek met René
LuisterZIGT op Media / 21-01-2022
Het schandaal rond The Voice trekt diepe sporen. Ook zakelijk zullen de gevolgen gigantisch zijn. René Zeedijk, directeur Business Development bij ZIGT, maakt tussentijds de balans op.
Gokbedrijven in de mediawereld - In gesprek met Marco
LuisterZIGT op Media / 10-12-2021
Het kan je niet ontgaan: de reclameblokken staan bol van de gokreclames. Wat is de invloed en wat belooft dit voor volgend jaar, als nog veel meer gokbedrijven toetreden? Strateeg Marco legt uit.
Black Friday gekte bij Created First - In gesprek met Loes & Sylvie
LuisterZIGT op Media / 10-12-2021
Het is gekkenhuis in november bij Created First. Wij waren de hele dag voor Black Friday aanwezig en namen deze podcast op. Vol goeie tips voor volgend jaar!
Created First, your shortcut to growth! - In gesprek met Loes & Humphry
LuisterZIGT op Media / 09-12-2021
Social performance marketing is de specialiteit van dit Utrechtse bureau. Sinds 2021 part of ZIGT. Luister nu om te horen waar jouw kansen liggen in social advertising.
Crypto in de mediawereld - In gesprek met Dounia
LuisterZIGT op Media / 09-12-2021
Met social-expert Dounia praten we over Crypto currency. Het wordt steeds meer main stream en dat heeft ook invloed op de mediawereld. Hoe zit dat precies?
Wat is CRO? - In gesprek met Eddy
LuisterZIGT op Media / 09-12-2021
CRO expert Eddy neemt je in dit eerste deel mee in de wondere wereld van de conversion rate optimalisation. Wat is het? En waar begin je precies?